Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1523846 Hey , ik heb de helmet mod voor gta sa geinstalleerd , maar hij werkt niet . Ik heb GTA SA al gepatched , en ik heb ook CLEO al . Maar hij werkt niet . Kan iemand me een goede download-link geven , of mij helpen zodat hij wel werkt ? Alvast Bedankt !
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1523872 Hey , ik heb de helmet mod voor gta sa geinstalleerd , maar hij werkt niet . Ik heb GTA SA al gepatched , en ik heb ook CLEO al . Maar hij werkt niet . Kan iemand me een goede download-link geven , of mij helpen zodat hij wel werkt ? Alvast Bedankt ! Dat patchen is juist het probleem. Veel mods werken alleen met v1.0
Geplaatst: 2 november 200915 jaren Auteur comment_1523876 Hey , ik heb de helmet mod voor gta sa geinstalleerd , maar hij werkt niet . Ik heb GTA SA al gepatched , en ik heb ook CLEO al . Maar hij werkt niet . Kan iemand me een goede download-link geven , of mij helpen zodat hij wel werkt ? Alvast Bedankt ! Dat patchen is juist het probleem. Veel mods werken alleen met v1.0 Maar ik heb het gepatched zodat het gemod kan worden !
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1524096 Graag even precies vermelden wat voor een probleem je hebt. Dan kunnen we je verder helpen. Dus niet: Het werkt niet.
Geplaatst: 2 november 200915 jaren Auteur comment_1524131 Sorry ! Nou , dus ik heb de mod geinstalleerd , en je moet normaal gezien op Y drukken , en dan zet hij z'n helm op . Maar bij mij doet hij dus niets ! Hij zet de helm niet op . Ik kan wel nog verderspelen , dus geen crashes ofzo . EDIT: Hij werkt nu wel , maar ik crash altijd . MAar ik weet nu welke mods werken en welke niet werken ... Ik zal GTA SA maar eens herinstalleren . Toch bedankt voor de moeite ! Case closed Bewerkt: 2 november 200915 jaren door Dakendak
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524924 En voor de volgende keer: Patchen is het updaten naar een nieuwe versie en downgraden is zorgen dat je een lagere versie krijgt. Vandaar de verwarring .
Hey , ik heb de helmet mod voor gta sa geinstalleerd , maar hij werkt niet . Ik heb GTA SA al gepatched , en ik heb ook CLEO al . Maar hij werkt niet . Kan iemand me een goede download-link geven , of mij helpen zodat hij wel werkt ?
Alvast Bedankt !