Jump to content
Geplaatst:
comment_1524101

hallo,na dat het topic over de schepping is gemaakt ben ik op het idee gekomen om dit topic te maken.

dit topic gaat zoals de titel al zegt over god en of jij hierin gelooft of niet,zeg ook waarom.

nou dan zal ik maar beginnen,ik geloof niet omdat ik het gewoon vaag vindt en ik denk dat zoiets gewoon niet kan.

_O_

• Reacties 287
  • Bezichtigingen 24.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Welkom in Opinie, de zandbak is één deur verder. Graag gedaan.

• Grieken legden hun geloof niet aan anderen op; gristenen wel. Geloof me, alles wat in schoolboeken staat is zorgvuldig gecontroleerd en bewezen. God is helemaal niet te bewijzen, dus vanwaar die a

• Maar hij leeft niet per defenitie verder als je het hart kunstamtig weer in beweging breng. Waarom niet? Het leven is eruit. Het is een algemeen misverstand, onder andere verspreid door de katholiek

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1555271

Een goed argument? Ten eerste staat wel degelijk beschreven dat de nachten er waren. Ten tweede ontbreken de feitelijke argumenten: als jij niet gelooft dat de aarde om de zon draait, is daarmee automatisch bewezen dat de aarde niet om de zon draait? Lijkt me niet.

maar daar zijn bewijzen voor.dus dan ben je wel dom als je het niet gelooft.

Geplaatst:
comment_1555820

Een goed argument? Ten eerste staat wel degelijk beschreven dat de nachten er waren. Ten tweede ontbreken de feitelijke argumenten: als jij niet gelooft dat de aarde om de zon draait, is daarmee automatisch bewezen dat de aarde niet om de zon draait? Lijkt me niet.

maar daar zijn bewijzen voor.dus dan ben je wel dom als je het niet gelooft.

Daar hadden een paar miljoen mensen wel wat problemen mee, toen het idee voor het eerst werd geofferd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.