DeathPenalty Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 Ik heb nooit in God gelooft. Waarom? Het verhaal begon met 'God schiep de Aarde', waarop ik vroeg 'Hoe was God er dan?' ...'Ja, die was er gewoon altijd al' Bullshit Reageren
Jowx Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Geplaatst: 5 december 2009 god... who? Welkom in Opinie, de zandbak is één deur verder. Graag gedaan. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Geplaatst: 7 december 2009 En daarom geloof ik in Jowx Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Heel kort: jep ik heb ook op een reden gevraagd Reageren
Nissan Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Heel kort: jep ik heb ook op een reden gevraagd Die geeft hij toch. Hij vind dat omdat het kort is . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Heel kort: jep ik heb ook op een reden gevraagd Die geeft hij toch. Hij vind dat omdat het kort is . het antwoord is kort,niet zijn reden Reageren
Reinier93 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Dat mensen voelen dat God hun steunt en er altijd is heb ik nog nooit gevoeld dus ik geloof er niet in. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Ik heb nooit in God gelooft. Waarom? Het verhaal begon met 'God schiep de Aarde', waarop ik vroeg 'Hoe was God er dan?' ...'Ja, die was er gewoon altijd al' Bullshit Ik geef je gelijk Reageren
Twister24 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik vind God ook wel een beetje een smoesje om alles hier soepeltjes te laten verlopen hoor... Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik denk wel dat er "iets" is. En of we dat nu God, of Allah, Boedha of wat dan ook noemen maakt me niet uit. Ik begrijp best dat mensen roepen "kan dit de wil van God zijn?" als er iets vreselijks gebeurd. Maar ik vind het ook wel mooi dat mensen een godsdienst gebruiken om alles duidelijk te maken. En zolang er maar geen slechte dingen voortkomen uit het volgen van een godsdienst, moet iedereen vooral geloven in wat hij wil. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik denk wel dat er "iets" is. En of we dat nu God, of Allah, Boedha of wat dan ook noemen maakt me niet uit. Ik begrijp best dat mensen roepen "kan dit de wil van God zijn?" als er iets vreselijks gebeurd. Maar ik vind het ook wel mooi dat mensen een godsdienst gebruiken om alles duidelijk te maken. En zolang er maar geen slechte dingen voortkomen uit het volgen van een godsdienst, moet iedereen vooral geloven in wat hij wil. Zo weinig tekst en toch zo goed een algemene regel voor een geloof in samengevat, laat iedereen maar doen wat hij wil, iedereen is daar vrij in, zolang je anderen er maar niet belast ben je naar mijn mening in alles vrij... Alhoewel ik vaak mijn twijfels heb aan vaststellingen van sommige gelovigen, maar dan van: weet je echt niet beter? Reageren
Ghosty Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 In de 18e eeuw tijdens de Verlichting is al zo goed als aangetoond dat de bijbel bullshit is. Aarde is middelpunt van het heelal staat in de bijbel. Dat is bullshit = typisch fictie boek van die tijd. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 De Bijbel bestaat al meer dan 3000 jaar . Dus ''van die tijd'' klopt niet he . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.