Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1524317 Heej mensen hier ben ik dan, ik heb wat gemaakt met photoshop en wil graag jullie mening. Userbars: V1 (0,5 sec per fade in en fade out) V2 (1 sec per fade in en fade out) Speciaal voor Forumwedstrijd#4 gemaakt welke ook heeft gewonnen. Weer een nieuwe gemaakt persoonlijk vind ik hem PWNED! Speciaal een userbar voor de HME dagen op 27,28 en 29 november 2009 Nu een userbar die op request (uit mijn clan) is gemaakt. Speciaal 1tje voor de feestdagen. Avatars: GAMEZ TK Clan Avatar 1 Hieronder een slechte gif avatar maarja je moet iets hé. Een JongerenBlogs.nl Avatar gemaakt voor Forumwedstrijd#7 helaas 3de geworden ^^. Anthony's nieuwe Avatar ^^. Versie 1 (Stilstaand) Anthony's nieuwe Avatar ^^. Versie 2 (Bewegend) Aanvraag voor avatar in mijn Clan Logo's: TIMEKILLERZ Logo Versie 1 (Stilstaand) TIMEKILLERZ Logo Versie 2 (Pop-up Letters) TIMEKILLERZ Logo Versie 3 (Rollercoaster) Een logo voor een coding team waar ik ook in zit samen met joannis11 (team is van hem) Signatures: Red vs. Blue wie wint er. Rainbows are Colorous! Zoals het plaatje al zegt. Im on Fire Aaargh! Colorfull isn't it? Ik ben in de Ruimte. Meer volgen nog !!! Bewerkt: 9 juni 201014 jaren door GAMEKINGZ
Geplaatst: 9 juni 201014 jaren Auteur comment_1669836 #Update: Er zijn weer aanpassingen gedaan in de main post o.a. paar avatars en sigs.
Heej mensen hier ben ik dan, ik heb wat gemaakt met photoshop en wil graag jullie mening.
Userbars:
V1 (0,5 sec per fade in en fade out)
V2 (1 sec per fade in en fade out)
Speciaal voor Forumwedstrijd#4 gemaakt welke ook heeft gewonnen.
Weer een nieuwe gemaakt persoonlijk vind ik hem PWNED!
Speciaal een userbar voor de HME dagen op 27,28 en 29 november 2009
Nu een userbar die op request (uit mijn clan) is gemaakt.
Speciaal 1tje voor de feestdagen.
GAMEZ TK Clan Avatar 1
Hieronder een slechte gif avatar maarja je moet iets hé.
Een JongerenBlogs.nl Avatar gemaakt voor Forumwedstrijd#7 helaas 3de geworden ^^.
Anthony's nieuwe Avatar ^^. Versie 1 (Stilstaand)
Anthony's nieuwe Avatar ^^. Versie 2 (Bewegend)
Aanvraag voor avatar in mijn Clan
Logo's:
TIMEKILLERZ Logo Versie 1 (Stilstaand)
TIMEKILLERZ Logo Versie 2 (Pop-up Letters)
TIMEKILLERZ Logo Versie 3 (Rollercoaster)
Een logo voor een coding team waar ik ook in zit samen met joannis11 (team is van hem)
Signatures:
Red vs. Blue wie wint er.
Rainbows are Colorous!
Zoals het plaatje al zegt.
Im on Fire Aaargh!
Colorfull isn't it?
Ik ben in de Ruimte.
Meer volgen nog !!!
Bewerkt: door GAMEKINGZ