Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1524410 Hallo allemaal, Ik zit met een probleem, want telkens als ik op de abandoned airstrip kom, is mijn hydra op de een of andere manier weg. Ik heb alle hoofdmissies uitgespeeld, dus hij zou daar gewoon moeten staan zou je zeggen.. Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen? MvG Peter
Geplaatst: 2 november 200915 jaren comment_1524427 De Hydra komt niet verder voor. Alleen in dit missie, en met de cheatcodes (staat op het aangegeven site beantwoord).
Geplaatst: 2 november 200915 jaren Auteur comment_1524449 De Hydra komt niet verder voor. Alleen in dit missie, en met de cheatcodes (staat op het aangegeven site beantwoord). Die spawnt als het goed is op de airstrip.. Klik Bewerkt: 2 november 200915 jaren door peter-de-gekste
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524491 Niet alleen in de hangar, ook op andere locaties moet hij te vinden zijn (alleen zal de Hydra in Grove Street alleen na de 100% te vinden zijn). Kijk eens of hij op de andere locaties ook staat of rijd eens een rondje en rijd daarna terug naar Verdant Meadows. Wellicht staat hij er dan.
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem, want telkens als ik op de abandoned airstrip kom, is mijn hydra op de een of andere manier weg. Ik heb alle hoofdmissies uitgespeeld, dus hij zou daar gewoon moeten staan zou je zeggen..
Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen?
MvG
Peter