Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524477 Wat vinden jullie nou de beste wagen uit TboGT? De Bullet GT bijvoorbeeld? Nou post het hier Lijstje: Favoriete auto: Bullet GT Favoriete vrachtwagen: - Favoriete motor: Vader Favoriete boot: Floater Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Vladivostok Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: Je eigen save house Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: Sexy time Favoriete bar/restaurant: Cluckin bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Dansen Favoriete vriendin: Tania Favoriete zijmissie: Basejumping Favoriete wapen: Explosive shotgun Favoriete stunt: - Favoriete cheat: Superpunch/Parachute Bewerkt: 3 november 200915 jaren door igi0n
Geplaatst: 23 juni 201014 jaren comment_1678491 Vorige week TBoGT uitgespeeld, Daarna ben ik meteen met TLAD begonnen, En ook TLAD heb ik nu (Vandaag) uitgespeeld, Hierbij mijn favorieten lijstje uit TLAD. Favoriete auto: Slamvan Favoriete vrachtwagen(s): Prison Bus, En die speciale variant van de Yankee, Tijdens de missie 'Liberty City Choppers' van Jim Fitzgerald. Favoriete motor(s): Double T Custom, Bati Custom, Diabolus, Hexer, Hakuchou Custom, Wat een stoere motoren allemaal! Favoriete boten: Squalo, Jetmax Favoriete helikopter: * Favoriete radiozender: Ik heb geen idee welke zender ik altijd luister Favoriete liedje: Zoals hierboven ook al staat, Heb ik ook hier geen flauw idee Favoriete stad: Alderney (De omgeving daar past helemaal bij de sfeer van TLAD) Favoriete savehouse: The Lost Clubhouse (Dat andere hok vind ik niks) Favoriete personage(s): Johnny Klebitz, Jim Fitzgerald Favoriete missie(s): Off Route, Liberty City Choppers, Roman's Holiday, Heavy Toll Favoriete zijmissie(s): Bike Thefts, Gang Wars Favoriete bar/restaurant: 69 Street Diner Favoriete uitgaansmogelijkheid: Split Side Comedy Club Favoriete vriendin: Heb ik niet. Favoriete wapen(s): Automatic 9mm, Assault Shotgun Favoriete cheat: Ik cheat niet!
Geplaatst: 27 augustus 201014 jaren comment_1713491 Favoriete auto: Bullet GT Favoriete vrachtwagen: / Favoriete motor: Hewer Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: / Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: / Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: / Favoriete vriendin: / Favoriete zijmissie: Basejumping Favoriete wapen: Explosive shotgun Favoriete stunt: / Favoriete cheat: /
Geplaatst: 28 augustus 201014 jaren comment_1713732 TBoGT Favoriete auto: Buffalo en Serano Favoriete vrachtwagen: Biff Favoriete motor: Vader Favoriete boot: Smuggler Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete stad: Algonquin Favoriete save house: Luis' Appartement Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: High Dive, Sexy Time Favoriete bar/restaurant: Cluckin Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Club Management Favoriete vriendin: Heb er geen Favoriete zijmissie: Basejumping, Triatlhons Favoriete wapen: Explosive Shotgun Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen TLaD Favoriete auto: Gang Burrito Favoriete vrachtwagen: Prison Bus Favoriete motor: Bati 800 Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Maverick Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete stad: Alderney Favoriete save house: The Lost Clubhouse Favoriete personage: Johnny Favoriete missie: Heavy Toll, Get Lost Favoriete bar/restaurant: Cluckin Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Geen Favoriete vriendin: Ashley Favoriete zijmissie: Arm drukken Favoriete wapen: Assault Shotgun, Automatic 9mm Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen
Geplaatst: 3 november 201014 jaren comment_1748466 Bump :$ Favoriete auto: Buffalo Favoriete vrachtwagen: Mule Favoriete motor: Hexer Favoriete boot: Floater Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Vladivostok FM / Liberty Rock Radio / The Vibe Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: Save house Luis Lopez Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: Get Lost / In the Crosshairs Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Dansen Favoriete vriendin: / Favoriete zijmissie: Basejumping Favoriete wapen: Advanced MG Favoriete stunt: / Favoriete cheat: /
Geplaatst: 4 november 201014 jaren comment_1748684 Favoriete auto: Primiere Favoriete vrachtwagen:/ Favoriete motor: Faggio Favoriete boot: Floater Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Vice City FM, K109 Favoriete stad: Broker Favoriete save house: Je savehuis Favoriete personage: Tony Favoriete missie: Sexy time Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Dansen Favoriete vriendin: / Favoriete zijmissie: Basejumping Favoriete wapen: Explosive shotgun Favoriete stunt: / Favoriete cheat: Superpunch, Parachute
Geplaatst: 10 november 201014 jaren comment_1751347 Om een of andere reden heb ik gedubbelpost. Terwijl ik gewoon mijn post bewerkte? Bewerkt: 10 november 201014 jaren door TekaLoca
Geplaatst: 10 november 201014 jaren comment_1751348 Favoriete auto: Super Drop Diamond Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: Vader Favoriete boot: Floater Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Dat verschilt naar mijn humeur. Soms Electro Choc, of Beat FM, of San Juan Records. Favoriete song: Crookers - Boxer Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: Heb je een keuze? Favoriete personage: Yusuf Amir - Henrique Bardas Favoriete missie: Departure Time Favoriete bar/restaurant: Burger Shot Favoriete uitgaansmogelijkheid: Champagne-contest Favoriete vriendin: Joni Favoriete zijmissie: Basejumpen Favoriete wapen: Gold SMG Favoriete stunt: Met de Vader overkop gaan Favoriete cheat: No cheats Bewerkt: 10 november 201014 jaren door TekaLoca
Geplaatst: 14 november 201014 jaren comment_1753319 Favoriete auto: Infernus Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: The Lost bikes Favoriete boot: Geen Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: Liberty City Rock Favoriete stad: Alqonguin Favoriete save house: The Lost clubhuis Favoriete personage: Johny the jew Favoriete missie: Bang Bang Favoriete bar/restaurant: Cluckin bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Geen Favoriete vriendin: Als er maar haar op zit Favoriete zijmissie: Geen Favoriete wapen: Explosive shotgun Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Cheaten no way!
Geplaatst: 12 januari 20169 jaren comment_2372602 Favoriete auto: Bullet GT Favoriete vrachtwagen: Geen Favoriete motor: Geen Favoriete boot: Jetmax Favoriete helikopter: Buzzard Favoriete radiozender: K109 The Studio Favoriete stad: Algonquin Favoriete personage: Mrs. Lopez Favoriete missie: Boulevard Baby Favoriete bar/restaurant: Superstar Café Favoriete uitgaansmogelijkheid: Dansen Favoriete vriendin: Geen Favoriete zijmissie: Bodyguard bij Maisonette 9 Favoriete wapen: Automatic Shotgun Favoriete stunt: Geen Favoriete cheat: Geen
Geplaatst: 12 januari 20169 jaren comment_2372813 Favoriete auto: Schafter Favoriete vrachtwagen: geen Favoriete motor: Hexer Favoriete boot: geen Favoriete helikopter: geen Favoriete radiozender: Electro Choc Favoriete (deel van de) stad: Algonquin Favoriete personage: Yusuf Amir Favoriete missie: Get Lost Favoriete bar/restaurant: Cluckin' Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: Split Sides Favoriete vriendin: geen Favoriete zijmissie: Stubbs' Dirty Laundry Favoriete wapen: Advanced Sniper Favoriete stunt: Base Jump #12 Favoriete cheat: Ik cheat niet.
Geplaatst: 17 januari 20169 jaren comment_2373943 Weinig TBOGT gespeeld, moet ik toegeven... Voornamelijk een lijstje dat is gebaseerd op mijn ervaringen met TLAD, dus. Favoriete auto: Rhapsody Favoriete vrachtwagen: geen voorkeur Favoriete motor: Hexer Favoriete boot: geen voorkeur Favoriete helikopter: geen voorkeur Favoriete radiozender: Liberty Rock Radio Favoriete (deel van de) stad: Alderney Favoriete personage: Johnny Klebitz Favoriete missie: Shifting Weight Favoriete bar/restaurant: Cluckin' Bell Favoriete uitgaansmogelijkheid: geen voorkeur Favoriete vriendin: geen voorkeur Favoriete zijmissie: Stubbs' Dirty Laundry Favoriete wapen: Automatic 9mm Favoriete stunt: geen voorkeur Favoriete cheat: geen voorkeur
Wat vinden jullie nou de beste wagen uit TboGT?
De Bullet GT bijvoorbeeld? Nou post het hier
Lijstje:
Favoriete auto: Bullet GT
Favoriete vrachtwagen: -
Favoriete motor: Vader
Favoriete boot: Floater
Favoriete helikopter: Buzzard
Favoriete radiozender: Vladivostok
Favoriete stad: Alqonguin
Favoriete save house: Je eigen save house
Favoriete personage: Yusuf Amir
Favoriete missie: Sexy time