November 3, 200916 yr Hai, ben wel eens benieuwd hoe jullie CTW in huis hebben gehaald. Ikzelf via een UMD. ^^ Post aub ook je antwoord. (:
November 3, 200916 yr Hai, ben wel eens benieuwd hoe jullie CTW in huis hebben gehaald. Ikzelf via een UMD. ^^ Post aub ook je antwoord. (: Ik heb hem via de PSN-store ... Eigenlijk normaal , want ik heb een PSP Go Mar euh .... heb je hem geinstalleerd op jouw PSP ? Dan zijn de laadtijden minder
November 3, 200916 yr Uhm, ik mis de optie 'Van de vrachtwagen gevallen' :$ Snel even bekeken om te zien of ik een UMD zou kopen. Nu ik het gezien heb, wil ik het spel al niet meer hebben. De besturing is vreselijk, en ik kan ook maar niet wennen aan die irritante camera. Ook het ontbreken van stemmen is een dikke min. In mijn ogen hadden ze wel wat beter hun best kunnen doen.
November 3, 200916 yr Ik heb hem nog niet.. Maar ik ga hem gewoon in de winkel kopen. @Dakendak, wat is er dan speciaal aan omdat je PSP go hebt? Op mijn PSP S&L heb ik ook een Playstation Store hoor. Edited November 3, 200916 yr by vice
November 3, 200916 yr Je kan geen UMD's in een PSP Go doen. Je kan je spellen alleen maar downloaden via het PSN, geloof ik.
November 3, 200916 yr Omg... Da's ook wel dom (denk ik). Ik ben nooit fan geweest van de PSP-Go omdat die zo ultra modern is... maar als je dan een hele verzameling UMD's hebt, en je kan ze dan nniet meer spelen ...
November 3, 200916 yr Omg... Da's ook wel dom (denk ik). Ik ben nooit fan geweest van de PSP-Go omdat die zo ultra modern is... maar als je dan een hele verzameling UMD's hebt, en je kan ze dan nniet meer spelen ... Ze laaten je 4 () games downloaden van je UMD ...
November 4, 200916 yr Author Wij hebben thuis de PSP-3000. Dus we hebben de UMD gehaald. De PSP-1000/2000/3000 kan net als de GO! games van de PSN halen hoowr.
November 4, 200916 yr Wij hebben thuis de PSP-3000. Dus we hebben de UMD gehaald. De PSP-1000/2000/3000 kan net als de GO! games van de PSN halen hoowr. Ja , maar hij heeft waarschijnlijk weinig geheugen ...
November 5, 200916 yr Memory Stick Tegenwoordig heb je er al van 16GB (klik), niet goedkoop uiteraard. Maar je kan er wel al een heel deel games op kwijt.
Hai, ben wel eens benieuwd hoe jullie CTW in huis hebben gehaald. Ikzelf via een UMD. ^^ Post aub ook je antwoord. (: