Hallo, zo zagen vroeger de knoppen van mijn website eruit:
Een maand later zo:
Nu moet iedereen met zijn cursor over 'more' gaan om al de pagina's te zien. Ik ben er vrijwel zeker van dat dit zou kunnen veranderd worden door middel van CSS. Heb er even aan geprutst en plotseling verscheen alles, maar alles was uitgelijnd en 'niet in de juiste volgorde en moest ik resetten'. Nu vraag ik me af of er iemand me kan helpen .
Vraag 2:
Ik zou graag het font van de knoppen veranderd, heb al overal gespeurd in de CSS code maar ik vind niets. Zou u even kunnen kijken ^^.
Vraag 3:
Ik zou graag dat de knop die in grijs veranderd als je er met je cursor over gaat, niet verkleint maar even groot blijft. Kan iemand helpen? Hier is de CSS code:
Hallo, zo zagen vroeger de knoppen van mijn website eruit:
Een maand later zo:
Nu moet iedereen met zijn cursor over 'more' gaan om al de pagina's te zien. Ik ben er vrijwel zeker van dat dit zou kunnen veranderd worden door middel van CSS. Heb er even aan geprutst en plotseling verscheen alles, maar alles was uitgelijnd en 'niet in de juiste volgorde en moest ik resetten'. Nu vraag ik me af of er iemand me kan helpen
.
Vraag 2:
Ik zou graag het font van de knoppen veranderd, heb al overal gespeurd in de CSS code maar ik vind niets. Zou u even kunnen kijken ^^.
Vraag 3:
Ik zou graag dat de knop die in grijs veranderd als je er met je cursor over gaat, niet verkleint maar even groot blijft. Kan iemand helpen? Hier is de CSS code:
Heel erg bedankt alvast.