Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524652 Hey Ik vraag me af of het mogelijk is om in de bank in de kamer met de kluis te geraken ?
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524656 Hey Ik vraag me af of het mogelijk is om in de bank in de kamer met de kluis te geraken ? nee na de missie is dat niet meer mogelijk, maar je kan daar wel komen door middel van een Jatpack functie van een trainer, want die kamer ligt vlak boven de bank zelf
Geplaatst: 3 november 200915 jaren Auteur comment_1524675 Hey Ik vraag me af of het mogelijk is om in de bank in de kamer met de kluis te geraken ? nee na de missie is dat niet meer mogelijk, maar je kan daar wel komen door middel van een Jatpack functie van een trainer, want die kamer ligt vlak boven de bank zelf Ok, maar ligt de kamer niet onder de bank ? Want als je naar boven gaat in de bank en dan naar de kamer gaat met een zwarte doorzichtige vloer, dan kan je de kamer zien, en er staat een soort van lift, maar die werkt niet.
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524683 Heb ook nog een 'Without cheats' versie upgeload, maar die staat op onzichtbaar wegens audiogedoe.
Geplaatst: 3 november 200915 jaren Auteur comment_1524714 Heb ook nog een 'Without cheats' versie upgeload, maar die staat op onzichtbaar wegens audiogedoe. Bedankt
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524721 De 'without cheats' staat er inmiddels ook al online, helaas nog steeds zonder geluid. Audioruil is al aangevraagt.
Geplaatst: 3 november 200915 jaren Auteur comment_1524820 De 'without cheats' staat er inmiddels ook al online, helaas nog steeds zonder geluid. Audioruil is al aangevraagt. Bedankt, maar zonder cheats kun je er niet in geraken ? PS : je video heeft geluid ( de video tutorial zonder cheats )
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524855 De 'without cheats' staat er inmiddels ook al online, helaas nog steeds zonder geluid. Audioruil is al aangevraagt. Bedankt, maar zonder cheats kun je er niet in geraken ? PS : je video heeft geluid ( de video tutorial zonder cheats ) Buiten de missie The Job kun je er inderdaad zonder cheats niet in geraken. En het geluid komt door de audioruil.
Geplaatst: 3 november 200915 jaren Auteur comment_1524896 De 'without cheats' staat er inmiddels ook al online, helaas nog steeds zonder geluid. Audioruil is al aangevraagt. Bedankt, maar zonder cheats kun je er niet in geraken ? PS : je video heeft geluid ( de video tutorial zonder cheats ) Buiten de missie The Job kun je er inderdaad zonder cheats niet in geraken. En het geluid komt door de audioruil. Ok, bedankt Hey Ik vraag me af hoe ik in het interior van Ken Rosenberg zijn kantoor kan komen. Weten jullie dit ?
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1528126 Buiten mods om is het vrijwel onmogelijk. Aangezien Ken's kantoor in een ander interior ID ligt als alle andere (bereikbare) interiors.
Geplaatst: 8 november 200915 jaren comment_1528257 Het is wel mogelijk in multiplayer (vc:mp toch), Zijn kantoor is niet op zijn 'gewone' locatie te vinden in multiplayer, maar je kunt er wel in. Bekijk dat filmpje even en ga verder naar 3:45, vanaf daar zie je het gebouw waar Ken's kantoor zich nu bevind, en ga ik er ook binnen.
Geplaatst: 8 november 200915 jaren Auteur comment_1528264 Ok, bedankt allemaal Hey Ik zou graag de coordinaten van Ken Rosenberg office en de kluis van El Banco Corrupto Grande willen weten. Op wikigta zijn ze niet te vinden. Kent iemand deze ? Het zijn allebei hidden interiors
Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531993 Ik had ze je kunnen geven als ik VC nog had. (Is zo te achterhalen met de Map Editor) Maar de bankkluis kun je ook bekijken met een jetpack trainer.
Geplaatst: 13 november 200915 jaren Auteur comment_1531995 Ik had ze je kunnen geven als ik VC nog had. (Is zo te achterhalen met de Map Editor) Maar de bankkluis kun je ook bekijken met een jetpack trainer. EDIT : gevonden Bewerkt: 13 november 200915 jaren door Michael_Scofield94941
Geplaatst: 15 november 200915 jaren comment_1532783 Misschien een beetje aan de late kant, maar ik vond een lijstje met interior ID's op m'n PC. Misschien heb je er wat aan. 0 = Normal world with Vice City1 = Ocean View Hotel + Saint Mark's Bistro (= Is invisible ingame, but is still here) 2 = Vercetti Mansion 3 = El Corrupto Bank + Safe 4 = North Point Mall 5 = Pole Position Stripclub 6 = Ken Rosenburg's Office 7 = Café Robina 8 = Love Fist Concert Hall 9 = V Rock Record Studio 10 = Downtown Shootingrange 11 = Bikerbar + Appartement 3C 12 = Auntie Poulet's House + Vice City Police Department 13 = Empty (= World 13 is empty in every GTA game) 14 = Kickstart Stadium 15 = Bloodring Stadium 16 = Hotring Stadium 17 = Malibu Club 18 = Printworks
Hey
Ik vraag me af of het mogelijk is om in de bank in de kamer met de kluis te geraken ?