June 12, 200521 yr kan iemand my handling.cfg geven? de mijne werkt niet meer! (teveel veranderingen, motors die rondscheuren ZONDER bestuurder, etc.)
June 12, 200521 yr ja ik kan er ook wel 1 gebruiken mijne is ook helemaal vern**kt plz kan iemand de originele posten ?
June 12, 200521 yr Ten eerste: Altijd een backup maken als je aan het modden slaat. Wanneer je zo snugger geweest bent te vergeten een backup te maken, kun je altijd GTA VC nog herinstaleren. Werkt gegarandeerd. Geen paniek: Je savegames blijven gespaard.
June 13, 200521 yr Voor meer informatie over modden kun je kijken bij het GTA Modding forum. Voor backup files en andere bestanden kun je kijken op GTAGames.nl
June 13, 200521 yr Author <_< bedankt jongens..... trouwens Lantyz, ik HAD ook een backup! hij is aleen bij het verwijderen van overbodigen bestanden verwijdert! en of gtagames staat geen backup van handling.cfg! BTW ik denk dat ik gewoon het bestand uit 1 van de data.cab op de cd's kan halen!
August 9, 200520 yr mijn handling.cfg is ook even neit goed meer.. -,- en om nou een nieuwe topic aan te maken als et ook hier kan.. kan iemand hem mss voor me uploaden -,- thx
kan iemand my handling.cfg geven? de mijne werkt niet meer!
(teveel veranderingen, motors die rondscheuren ZONDER bestuurder, etc.)