Jump to content

The Grand Theft Auto Amsterdam mod


cripsleader

Recommended Posts

Hoi iedereen mischien hadden jullie eht al gelezen maar ik heb ik een paar screens van onze mod we zijn bezig heel gta IV nederlands te maken.

Dit doen we in Amsterdamse styl.. meehelpen ? stuur bericht naar joostschippertje (at) hotmail DOT com daarvan hoor je meer :tu:

:tu:Kijk voor meer foto's ook van de gta sa 100% NL mod op http://the-dutch-modders.hyves.nl/

deze fotos zijn wazig... :S

we hopen snel de mod af te maken een release geven we nog niet ;)

post-97990-125727188753_thumb.jpg

post-97990-125727194757_thumb.jpg

post-97990-125727197831_thumb.jpg

Bewerkt: door cripsleader
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • cripsleader

    6

  • Davedavy

    4

  • pietervandieren

    3

  • Dakendak

    3

Voor wat je hebt is het mooi gedaan. Natuurgetrouw, netjes.. Probeer nu eens wat grotere projecten te converteren, en misschien met wat mooiere textures (uitgebreider, dus bijv. met viezigheid). je kan het hele brandweer-gebeuren nu gaan texturen, dus de brandweermannen in Nederlandse pakjes, de brandweerwagens in Nederlandse kleuren en logo's, de brandweerkazerne met Nederlandse logo's en hoge resolutie textures.. Succes :).

Link to comment
Delen op andere websites

wauw!

heel mooi gemaakt, het is ook redelijk gedetaileerd.

maar.. ik zou als ik jou was het Politie bord veranderen in een uithang bord

wikipedia-politie-uithangbord.jpg

bron: www.rnw.nl

hartelijk bedankt ik geef ngo geen datum waneer de mod gaat uitkomen dat zal zeker 2010 zijn tenzij er meer mensen komen hoe kan ik de vorm verandere van het bord jonges :D

De hells angels hier emt hun pakjes ik heb de logos lekker laten opvalle geef zoon kik als je ze op de motor ziet rijden verder zal ik probere het politie bord netter te krijgen die P moet weg en het bord zelf moet ook inderdaad gewoon anders beagle ik heb alleen ervaring met het texturen maar ik kan geen NL brandweer auto maken daarom heb ik hierbij hulp nodig ;):(

post-97990-125727370431_thumb.jpg

post-97990-125727393241_thumb.jpg

post-97990-125727395911_thumb.jpg

Bewerkt: door cripsleader
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er te nice uit. Alles zou zomaar originele in het spel kunnen zitten, behalve dat het Nederlands is! KUTGW!

vind je een gta nl niks ? dat je niet ervan droomt net als ik XD hey we zijn gestopt emt rotterdam de meerderheid wilde amsterdam :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

We waren een paar weken uit de rit we hopen deze week de draad weer op te pakke morgen avond is het mod avond voor de gene die willen helpen stuur een bericht of mail ;) we gaan weer verder met de merken... ik heb wel vorige week nederlandse busreclame gemaakt en mensen die nu koffie drinke, de koffie is van douwe egberts je weet wel gewoon chill :bier: verder horen jullie meer van deze update mijn vriendin is jarig dus weinig tijd (L)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ga je ook bv. het Ajax stadion of de HMH erin plaatsen enzo, of doe je alleen textures?

Ik heb geen id er is helaas nog geen map editor voor gta IV ik hoop wel dat deze komt want in gta IV zit ook geen stadion die ik kan texturen ;) anders zou ik natuurlijk een total conversion mod ervan maken ik hoop dit weekend weer verder te gaan :bier: ook zal ik screens maken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik help nu ook mee aan de mod en ik ben dus nu ook beheerder geworden van http://the-dutch-modders.hyves.nl/

Binnenkort maak ik namens de mod een email aan waar je al je vragen of opmerkingen kunt stellen.

Ook komt er binnenkort een speciaal forum geheel over deze mod op http://www.gta-mta.nl/

Ik zal binnenkort ook nog wat plaatjes neerzetten hier zodat je weer wat nieuws kan zien over de mod.

Bewerkt: door pietervandieren
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...