Jump to content

wegmisbruikers


Politiehelikopter

Recommended Posts

zag dat er nog geen topic over wegmisbruikers was, hier kunnen filmpjes van opmerkelijkste stukjes gepost worden...

en voor de mensen die het niet kennen;

wegmisbruikers is op sbs 6 en veronica een programma wat gaat over verkeersveiligheid, andre van der toorn presenteert en praat vaak met koos spee... :D

zie dit filmpje over een opmerkelijk stuk van een aantal dagen terug... niet normaal zeg... :ch:

p.s. kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt... zou iemand dit kunnen verplaatsen naar beeld & geluid...? :S

Bewerkt: door Politiehelikopter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wegmisbruikers vind ik best saai. Dan kijk ik liever naar Amerikaanse achtervolgingen. wegmisbruikers is echt meer van: U heeft te hard gereden blablabla boete betalen rijbewijs ingevordert. Enz en dat de hele tijd door. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sowieso al die progammas wel erg leuk om naar te kijken, maar mijn favoriet is toch De politie op je hielen. Daar zie je veel meer en brengt meer spanning met zich mee. Ik geef je wel een beetje gelijk dat Wegmisbruikers altijd hetzelfde is, maar ook daar gebeuren wel eens grappige dingen. Daarnaast komt het voor de mensen misschien over dat het altijd maar hetzelfde liedje is, maar elk geval is elke situatie anders.

Hier wat Leuke en opmerkelijke filmpjes

http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw

Let op! deze intro begint raar

http://www.youtube.com/watch?v=Nb-7C83kfBU

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wegmisbruikers altijd wel leuk,

Een tijdje geleden ook:

Politie ziet 2 motorrijders op een parkeer terrein wheelies doen.

Worden ze zo aangehouden; Zegt die motorrijder zo "Ik weet dat het gevaarlijk is, maar op ons niveau is het niet meer gevaarlijk"

Whaaha

Link to comment
Delen op andere websites

Gister een vrolijke turk gezien in een S-klasse :puh: Die flipte em echt, die agenten waren te soft ze hadden hem moeten oppakken vanwege discriminatie van huidskleur en schelden... Net zoals ze doen bij Politie op je hielen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
p.s. kom er net achter dat ik een fout heb gemaakt... zou iemand dit kunnen verplaatsen naar beeld & geluid...? :S

Beste Politiehelikopter,

Hartelijk dank voor uw schrijven d.d. 4 november 2009. Uw aanvraag is door de GTAForum Crew in behandeling genomen en ik kan u met gepaste trots mededelen dat er een besluit genomen is. In deze brief zal ik ons besluit verder toelichten.

U heeft ons gevraagd om het topic naar Beeld & Geluid te verplaatsen. De reden hiervoor was omdat je op de dag van het plaatsen van het topic teveel gedronken had en hem in het verkeerde forum geplaatst had. We maken allemaal foutjes natuurlijk, maar dit gaat wel erg ver hoor. Om verdere ellende te voorkomen zullen we het topic voor je verplaatsen, wat bij het lezen van dit bericht gebeurt is.

Wel willen we even verder ingaan op uw drankprobleem. Het is niet gezond om zoveel te drinken dat je een topic dat overduidelijk niks met 'Luxuries' te maken heeft in 'Luxuries' plaatst. Ik begrijp best dat je met een glaasje teveel op rare gedachtes krijgt bij 'Luxuries', maar volgens mij ging dit niet om een glaasje teveel. We adviseren je voor je eigen bestwil om met mate te drinken, dan voorkom je ook dit soort situaties. We hebben een aantal telefoonnummers achter de hand, mocht je porffessionele hulp willen inschakelen. Wanneer je hier interesse in hebt horen wij dat graag van je.

Met vriendelijke groet,

GTAForum.nl

Jowx

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...