Geplaatst: 4 november 200915 jaren comment_1525443 Hallo, ik heb een paar weken geleden SA gekocht en alles geinstalleerd enz... Nu heb ik een paar car mods geinstalleerd en als ik wil opstarten crashed hij... Kan iemand mij snel helpen aub ? Grtz Yves Bewerkt: 4 november 200915 jaren door VWO-er Onderwerptitel verduidelijkt en verplaatst uit SA: Technische Problemen
Geplaatst: 4 november 200915 jaren comment_1525447 Al gedowngrade? Nee? Dan kan je het >> Hier << doen. En anders met SAMI Of met IMG Geinstalleerd?
Geplaatst: 4 november 200915 jaren Auteur comment_1525456 Al gedowngrade? Nee? Dan kan je het >> Hier << doen. En anders met SAMI Of met IMG Geinstalleerd? Heb ik ookal gedaan voor SA MP. In me eigen server lukt het maar als ik gewone GTA SA opstart crashed hij...
Geplaatst: 5 november 200915 jaren comment_1526064 Heb je de mods met SAMI of handmatig geinstalleerd? SAMI word afgeraden, 't beste kan je dan de mod deinstalleren of SA deinstalleren en handmatig volgens de readme installeren.
Hallo, ik heb een paar weken geleden SA gekocht en alles geinstalleerd enz...
Nu heb ik een paar car mods geinstalleerd en als ik wil opstarten crashed hij...
Kan iemand mij snel helpen aub ?
Grtz Yves
Bewerkt: door VWO-er
Onderwerptitel verduidelijkt en verplaatst uit SA: Technische Problemen