November 4, 200916 yr Hoi, ik heb sinds kort windows 7, ik kan server.cfg wel openen met kladblok of zo, alleen niet opslaan? is er een programma om die files te verandere en opslaan? kon geen goede vinden op google :S
November 4, 200916 yr Vink Alleen-Lezen uit. Rechtermuisknop op het bestand, en daaronder staat het. Edited November 4, 200916 yr by Djmaddox
November 4, 200916 yr Probeer hem eens op een andere locatie op te slaan en dan daarna naar je Server mapje te kopieren en te vervangen met die andere.
November 4, 200916 yr Author Probeer hem eens op een andere locatie op te slaan en dan daarna naar je Server mapje te kopieren en te vervangen met die andere. Thanks het werkt weer! Edited November 4, 200916 yr by propje400
November 4, 200916 yr Om even toe te voegen. Waarom je niet kan opslaan ligt aan de rechten. Als je UAC aan hebt staan dan kan je niet zomaar dingen wijzigen in de C:\windows en C:\Program files map. Wat je kan doen behalve eerst ergens ander heen kopiëren is: 1. Kladblok als administrator uitvoeren 2. UAC uitschakelen.
Hoi, ik heb sinds kort windows 7, ik kan server.cfg wel openen met kladblok of zo, alleen niet opslaan?
is er een programma om die files te verandere en opslaan? kon geen goede vinden op google :S