sean5874 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Hallo, Mijn samp server begint al een beetje wat te worden. Daarom zou ik graag me port forwarden zodat hij open staat voor andere SAMP-ers. Ik heb al geprobeerd te kijken op PortForwarding.com, maar ik snap er weinig van. Wie kan mij dit uitleggen? Ik heb hem volgens de tut op deze site gemaakt dus mijn server draait op port 7777. Groeten sean5874 Reageren
nulop Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ook heel lang last van gehad. Zoek je INSIDE en je OUTSIDE IP op, en forward die allebij op port 7777, en als je dan nog steeds geen connectie zou ik een ander port proberen of je UPD poort te forwarden, i.p.v. je TCP port. Reageren
sean5874 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ook heel lang last van gehad. Zoek je INSIDE en je OUTSIDE IP op, en forward die allebij op port 7777, en als je dan nog steeds geen connectie zou ik een ander port proberen of je UPD poort te forwarden, i.p.v. je TCP port. Hoe moet ik dit allemaal precies doen? Reageren
Wanted Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ook heel lang last van gehad. Zoek je INSIDE en je OUTSIDE IP op, en forward die allebij op port 7777, en als je dan nog steeds geen connectie zou ik een ander port proberen of je UPD poort te forwarden, i.p.v. je TCP port. Hoe moet ik dit allemaal precies doen? Als je een beetje Engels kan, staat hier een goede tutorial op van hoe je dat doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.