Geplaatst: 6 november 200915 jaren comment_1527181 hey ik speel samp al heel lang maar van daag installeer ik 2 wapen mods en bij samp start ie mooi op maar dan krijg ik succes full connection en dan zie ik de server info en dan blokkeert hij en ik krijg geen skins te zien datje kan kiezen pls help alvast bedankt justin Bewerkt: 6 november 200915 jaren door justin$
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527441 Als SA niet crasht bij het laden (dus terwijl je het SA-MP logo en het laadbalkje ziet), moet je het probleem aan de serverkant zoeken.
Geplaatst: 7 november 200915 jaren Auteur comment_1527627 Als SA niet crasht bij het laden (dus terwijl je het SA-MP logo en het laadbalkje ziet), moet je het probleem aan de serverkant zoeken. het is niet bij het laad balkje ihet is naa het laad balkje dan krijk je ls kust te zien dan krijg ik succes full conection en dan blockt hij. (dit doet hij bij ale servers)
Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1528026 Ja, dat is dus wat ik zei .. Toevallig SCM mods geïnstalleerd?
Geplaatst: 8 november 200915 jaren Auteur comment_1528896 Ja, dat is dus wat ik zei .. Toevallig SCM mods geïnstalleerd? Lol nee nog nooit
hey ik speel samp al heel lang maar van daag installeer ik 2 wapen mods en bij samp start ie mooi op
maar dan krijg ik succes full connection en dan zie ik de server info en dan blokkeert hij en ik krijg geen skins te zien datje kan kiezen pls help
alvast bedankt justin
Bewerkt: door justin$