November 6, 200916 yr hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l
November 7, 200916 yr hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l Volgens mij is dit wat je zoekt.
November 7, 200916 yr Author hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen kan iemand een foto van het boekje geven "On Liberty" oftewel de handleiding gr. (10x)l Volgens mij is dit wat je zoekt. http://i44.tinypic.com/aeb2o1.jpg ja bedankt nu kan ik weer opzoek gaan naar het boekje :-), maar heb je ook de NL versie ervan >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<< Edited November 7, 200916 yr by Hanneswasco
hallo ik ben het boekje "On Liberty" van gtaiv kwijt maar als ik een foto van dat boekje heb kunnen vrienden/ familie me helpen
kan iemand een foto van het boekje geven
"On Liberty" oftewel de handleiding
gr. (10x)l