Ik heb sinds gisteren GTA CTW, het is een topgame, behalve het rijden dat ik niet onder de knie krijg (The Wheelman-missie was een hel voor me ).
Maar goed... Ik vraag me eigenlijk af waar ik kan zien heoveel geld ik heb, ik heb al ontdekt dat je het kan zien door een kraslot te kopen (heb 1000$ gewonnen ), maar er moet toch nog een andere manier zijn om het te zien?
En nu ik toch bezig ben met me topic, het lukt me ook niet om te verbinden met mijn Social Club account, maar telkens als ik wil connecten dan zegt hij dat ik de volgende foutmelding: "An authentication error has occured. Please check your login details and try again". Maar ik heb al zeker 20x me wachtwoord en emailadres ingetypt. En toch blijft hij die error geven. Weet iemand een oplossing ervoor?
Ik heb CTW op de PSP, als dat van belang zou zijn.
Hey.
Ik heb sinds gisteren GTA CTW, het is een topgame, behalve het rijden dat ik niet onder de knie krijg (The Wheelman-missie was een hel voor me
).
Maar goed... Ik vraag me eigenlijk af waar ik kan zien heoveel geld ik heb, ik heb al ontdekt dat je het kan zien door een kraslot te kopen (heb 1000$ gewonnen
), maar er moet toch nog een andere manier zijn om het te zien?
En nu ik toch bezig ben met me topic, het lukt me ook niet om te verbinden met mijn Social Club account, maar telkens als ik wil connecten dan zegt hij dat ik de volgende foutmelding: "An authentication error has occured. Please check your login details and try again". Maar ik heb al zeker 20x me wachtwoord en emailadres ingetypt. En toch blijft hij die error geven. Weet iemand een oplossing ervoor?
Ik heb CTW op de PSP, als dat van belang zou zijn.
Alvast bedankt
.
Bewerkt: door vice