Jump to content
Geplaatst:
comment_1527934

Nou, ik wil heel erg graag GTA IV hebben, maar mijn PC kan het niet aan volgens www.canirunit.com.

Zou ik het risico nemen en het spel toch kopen, en dan proberen of is het zeker dat mijn PC het echt niet aankan?

Nou, ik hoop op een antwoord :) Doeg.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1528310

Als ik goed kijk is de processor te slecht, de rest is allemaal goed (ook het besturingssysteem). Ik weet niet wat je wil maar je kan een nieuwe pc kopen maar je kan er ook gewoon een nieuwe processor in (laten) zetten volgens mij.

Cylas

Geplaatst:
comment_1528316

Op dat beestje ga je GTA IV helaas niet fatsoenlijk kunnen spelen, zowel de processor als de grafische kaart zijn gewoon te zwak. Overigens is CanYouRunIt helemaal niet betrouwbaar, zo zegt hij dat je videokaart voldoet, maar dat is niet waar. :N

Geplaatst:
comment_1528376

Op dat beestje ga je GTA IV helaas niet fatsoenlijk kunnen spelen, zowel de processor als de grafische kaart zijn gewoon te zwak. Overigens is CanYouRunIt helemaal niet betrouwbaar, zo zegt hij dat je videokaart voldoet, maar dat is niet waar. :N

Wel he, Flitskikker Infotool is helemààl niet betrouwbaar!

Volgens hem kan ik GTAIII niet spelen op mijn laptop

Terwijl ik 100fps haal?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.