Geplaatst: 7 november 200915 jaren comment_1527934 Nou, ik wil heel erg graag GTA IV hebben, maar mijn PC kan het niet aan volgens www.canirunit.com. Zou ik het risico nemen en het spel toch kopen, en dan proberen of is het zeker dat mijn PC het echt niet aankan? Nou, ik hoop op een antwoord Doeg.
Geplaatst: 8 november 200915 jaren comment_1528310 Als ik goed kijk is de processor te slecht, de rest is allemaal goed (ook het besturingssysteem). Ik weet niet wat je wil maar je kan een nieuwe pc kopen maar je kan er ook gewoon een nieuwe processor in (laten) zetten volgens mij. Cylas
Geplaatst: 8 november 200915 jaren comment_1528316 Op dat beestje ga je GTA IV helaas niet fatsoenlijk kunnen spelen, zowel de processor als de grafische kaart zijn gewoon te zwak. Overigens is CanYouRunIt helemaal niet betrouwbaar, zo zegt hij dat je videokaart voldoet, maar dat is niet waar.
Geplaatst: 8 november 200915 jaren comment_1528376 Op dat beestje ga je GTA IV helaas niet fatsoenlijk kunnen spelen, zowel de processor als de grafische kaart zijn gewoon te zwak. Overigens is CanYouRunIt helemaal niet betrouwbaar, zo zegt hij dat je videokaart voldoet, maar dat is niet waar. Wel he, Flitskikker Infotool is helemààl niet betrouwbaar! Volgens hem kan ik GTAIII niet spelen op mijn laptop Terwijl ik 100fps haal?
Geplaatst: 8 november 200915 jaren comment_1528392 Misschien moet je dat even opnemen met Flitskikker zelf? In zijn topic voor de Tool kan je er vragen over stellen. Misschien heb je een bug gevonden die het vermelden waard is.
Nou, ik wil heel erg graag GTA IV hebben, maar mijn PC kan het niet aan volgens www.canirunit.com.
Zou ik het risico nemen en het spel toch kopen, en dan proberen of is het zeker dat mijn PC het echt niet aankan?
Nou, ik hoop op een antwoord
Doeg.