Morph1 Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 ik heb een server gemaakt maar ik zie hem alleen maar bij mezelf in de favorites. verder ziet mijn vriend hem ook niet als ik mijn IP geef. hij staat ook niet bij internet, weet iemand hoe ik hem online zet ja ik heb me poorten open gezet. Reageren
nulop Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 probeer het eens met een ander port en, zou jet het met tcp hebben gedaan, je port als UDP te forwarden. Ook het goeie IP gegeven (niet 127.0.0.1, maar je echte outside IP (Hier kan je je IP vinden) Reageren
Morph1 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2009 ja maar alsnog komt hij niet in de lijst van internet:S Reageren
Wanted Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 ja maar alsnog komt hij niet in de lijst van internet:S Kunnen andere mensen je server joinen? Zo nee: er is iets mis met je poorten of het IP wat je hun verteld hebt. Zo ja: heb je announce op 1 staan in server.cfg? Reageren
Morph1 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) ja maar alsnog komt hij niet in de lijst van internet:S Kunnen andere mensen je server joinen? Zo nee: er is iets mis met je poorten of het IP wat je hun verteld hebt. Zo ja: heb je announce op 1 staan in server.cfg? nee andere mensen kunnen mijn server NIET joinen ik denk dat de instellingen met de poorten wel goed zitten en het IP dat ik ze geef is het ip van me computer die je dus op ip.com enz kan vinden en ja, announce staat op 1 Bewerkt: 9 november 2009 door Morph1 Reageren
Morph1 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 (bewerkt) dus niemand weet het, dan zal het wel bij mijn poorten liggen, heb ze nu onderhand veranderd, het is nu 7712 application : samp server start : 7712 to end : 7712 protocol : UDP IPadress : ***.***.*.*** enable : aangevinkt verder nog : DMZ : enable DMZ host IP adress : ***.***.*.*** volgens mij staat dit allemaal goed, maarja ik hoor het wel als er een fout in zit, w8, hier is de server.cfg anders ook maar : echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password test maxplayers 50 port 7712 hostname lol samp gamemode0 SSV0.1 filterscripts adminspec vactions Autospawn xObjects announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com maxnpc 10 onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 >>> Door Sandra: Ip-adres verwijderd<<< edit : srry wist niet dat die IP tjes niet mochten Bewerkt: 11 november 2009 door Morph1 Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Heb je in je router Virtual Server staan? Zo nee: Dan moet je Static Route of iets dergelijks gebruiken. Reageren
Morph1 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Heb je in je router Virtual Server staan? Zo nee: Dan moet je Static Route of iets dergelijks gebruiken. daar snap ik dus niets van heb een linksys router, dat is het enigste dat ik weet:P Reageren
Megadreams Geplaatst: 11 november 2009 Rapport Geplaatst: 11 november 2009 Download anders eens dat port check programma dat volgens mij op www.portforwarding.com staat en check daarmee of je poort open staat Reageren
Morph1 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2009 (bewerkt) moet de firewall trouwens niet uit hoor je je eigen server trouwens wel bij internet te zien enne dat port chek programma van hierboven kan ik niet vinden:P edit : w8 eens, zou het ook eens kunnen liggen aan de gamemode waarbij ik includes gebruik die ik nu niet meer heb edit2: ow nee, dan zal de server alleen ingame crashen en zal hij wel op de lijst van internet verschijnen, toch?? Bewerkt: 12 november 2009 door Morph1 Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Geplaatst: 12 november 2009 Kijk eens op je router welk type je hebt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.