Ik heb een paar dagen gelden gepost dat me car diliver het niet doet.. dat probleem is nu eindelijk gefixt en heb car diliver uitgeschakeld door hem op mission 0 te zetten.
Nu hebben we een probleem met cashbox,
Zodra iemand een cashbox op pakt krijgt die gewoon normaal te zien red marker en geld enzovoort,
Daarna brengt hij hem. hij diliverd het af zoals altijd. hij krijgt zijn exp en geld.
Maar daarna start hij geen nieuwe missie.
Zelfs de admin command werkt dan niet "/mission"
Ik weet niet hoe mijn en een vriend zijn rpg server nu verder moet!
Kan iemand me helpen of een andere cashbox missie download geven zodat ik ze in filterscript kan zetten?
Alsjeblieft help me!
mvg:mkb122
public OnGameModeMission()
{ if(pdebug == 1){print("[DEBUG] OnGameModeMission()");}
new string[128];
if(MissionActive == 1)
{
if(PlayerIsDoingMission == INVALID_PLAYER_ID)
{
ResetMissions();
new rcashbox;
if(city == 1){rcashbox = random(sizeof(RandomFindCashbox_LS));}
if(city == 2){rcashbox = random(sizeof(RandomFindCashbox_SF));}
RandomCashboxMissionMoney = MinCashboxMissionMoney+random(MaxCashboxMissionMoney-MinCashboxMissionMoney);
if(city == 1){format(string, sizeof(string), "** Mission: Cashbox **: Get the CashBox %s! Worth: $%d,-", RandomFindCashboxName_LS[rcashbox][0], RandomCashboxMissionMoney);}
if(city == 2){format(string, sizeof(string), "** Mission: Cashbox **: Get The CashBox %s! Worth: $%d,-", RandomFindCashboxName_SF[rcashbox][0], RandomCashboxMissionMoney);}
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
new Float:ratio = 4.0;
for(new i=0; i<MAX_SLOTS; i++)
{
if(city == 1){SetPlayerCheckpoint(i, RandomFindCashbox_LS[rcashbox][0], RandomFindCashbox_LS[rcashbox][1], RandomFindCashbox_LS[rcashbox][2], ratio);}
if(city == 2){SetPlayerCheckpoint(i, RandomFindCashbox_SF[rcashbox][0], RandomFindCashbox_SF[rcashbox][1], RandomFindCashbox_SF[rcashbox][2], ratio);}
}
if(city == 1){
CheckpointBusyX = RandomFindCashbox_LS[rcashbox][0];
CheckpointBusyY = RandomFindCashbox_LS[rcashbox][1];
CheckpointBusyZ = RandomFindCashbox_LS[rcashbox][2];}
if(city == 2){
CheckpointBusyX = RandomFindCashbox_SF[rcashbox][0];
CheckpointBusyY = RandomFindCashbox_SF[rcashbox][1];
CheckpointBusyZ = RandomFindCashbox_SF[rcashbox][2];}
CheckpointBusyS = ratio;
AllPlaySound(1139);
}
}
if(MissionActive == 0)
{
if(PlayerIsDoingMission == INVALID_PLAYER_ID)
{
ResetMissions();
if(city == 1){SearchedVehicle = MAX_HOUSES+random(sizeof(RandomVehicles_LS)-MAX_HOUSES);} // Avoid housecars and planes can be 'searched'
if(city == 2){SearchedVehicle = MAX_HOUSES+random(sizeof(RandomVehicles_SF)-MAX_HOUSES);} // Avoid housecars and planes can be 'searched'
RandomCarMissionMoney = MinCarMissionMoney+random(MaxCarMissionMoney-MinCarMissionMoney);
format(string, sizeof(string), "** Mission: Car Deliver **: Go to %s at yellow marker and diliver it to red marker Worth: $%d,-", VehicleName[GetVehicleModel(SearchedVehicle)-400], RandomCarMissionMoney);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
for(new i=0; i<MAX_SLOTS; i++)
{
SetVehicleParamsForPlayer(SearchedVehicle, i, 1, 0);
}
AllPlaySound(1139);
}
}
if(MissionActive >= 3)
{
ResetMissions();
MissionActive = 1;
OnGameModeMission();
}
return 1;
}
Hallo allemaal.
Ik heb een paar dagen gelden gepost dat me car diliver het niet doet.. dat probleem is nu eindelijk gefixt en heb car diliver uitgeschakeld door hem op mission 0 te zetten.
Nu hebben we een probleem met cashbox,
Zodra iemand een cashbox op pakt krijgt die gewoon normaal te zien red marker en geld enzovoort,
Daarna brengt hij hem. hij diliverd het af zoals altijd. hij krijgt zijn exp en geld.
Maar daarna start hij geen nieuwe missie.
Zelfs de admin command werkt dan niet "/mission"
Ik weet niet hoe mijn en een vriend zijn rpg server nu verder moet!
Kan iemand me helpen of een andere cashbox missie download geven zodat ik ze in filterscript kan zetten?
Alsjeblieft help me!
mvg:mkb122