Geplaatst: 9 november 200915 jaren comment_1528971 Hallo, Ik ben op zoek naar een manier om dit in te programmeren: - Als je dood gaat, wordt je verplaatst naar het dichtbijzijnde ziekenhuis - Als je dood gaat, wordt er 650 dollar ziekenhuiskosten afgetrokken Ik wil dus zoiets net als in de normale GTA. Valt dit in te programmeren? Reageer alsjeblieft als je een oplossing hebt, sean5874
Geplaatst: 9 november 200915 jaren comment_1529198 Valt dit in te programmeren? Ja Gebruik voor 1. de code voor als een speler in een bepaald gebied is (PlayertoPoint of iets dergelijks ) en voor 2. bij OnPlayerDeath gewoon GivePlayerMoney(playerid,-650) of iets dergelijks.
Geplaatst: 9 november 200915 jaren comment_1529249 Valt dit in te programmeren? Ja Gebruik voor 1. de code voor als een speler in een bepaald gebied is (PlayertoPoint of iets dergelijks ) en voor 2. bij OnPlayerDeath gewoon GivePlayerMoney(playerid,-650) of iets dergelijks. Hij bedoeld 650 dollar afgetrokken,
Geplaatst: 9 november 200915 jaren comment_1529280 - Als je dood gaat, wordt je verplaatst naar het dichtbijzijnde ziekenhuis Bovenaan: new JustDied[MAX_PLAYERS]; enum XYZ { Float:x, Float:y, Float:z, } new Hospitals[8][XYZ] = { {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 1 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 2 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 3 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 4 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 5 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 6 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 7 in. {0.0, 0.0, 0.0} // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 8 in. }; Bij OnPlayerDeath: JustDied[playerid] = 1; Bij OnPlayerConnect: JustDied[playerid] = 0; Bij OnPlayerSpawn: if(JustDied[playerid] == 1) { JustDied[playerid] = 0; // Berekenen welk ziekenhuis het dichstbijzijde is. new Float:LowestDistance = 9999.9, ClosestHospital = 0, Float:pX, Float:pY, Float:pZ; GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ); for(new i = 0; i < 8; i++) { if(GetDistanceBetweenPoints(Hospitals[i][x], Hospitals[i][y], Hospitals[i][z], pX, pY, pZ) < LowestDistance) { ClosestHospital = i; LowestDistance = GetDistanceBetweenPoints(Hospitals[i][x], Hospitals[i][y], Hospitals[i][z], pX, pY, pZ); } } SetPlayerPos(playerid, Hospitals[ClosestHospital][x], Hospitals[ClosestHospital][y], Hospitals[ClosestHospital][z]); } Ergens, maar niet in een andere functie: stock GetDistanceBetweenPoints(Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:x2, Float:y2, Float:z2) { new Float:tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2)); return floatround(tmpdis); } Ik heb het wel getest of er fouten in zaten, maar niet getest of het echt wel werkt, maar in theorie zou het moeten werken. MVG, Wanted EDIT: Valt dit in te programmeren? Ja Gebruik voor 1. de code voor als een speler in een bepaald gebied is (PlayertoPoint of iets dergelijks ) en voor 2. bij OnPlayerDeath gewoon GivePlayerMoney(playerid, -650) of iets dergelijks. Hij bedoeld 650 dollar afgetrokken, Als je die code gebruikt wordt er 650 afgehaald, daarvoor is de min voor de 650. Bewerkt: 9 november 200915 jaren door Wanted
Geplaatst: 12 november 200915 jaren Auteur comment_1531168 Bedankt voor de reacties, Ik heb alleen een probleem met dit script, hij geeft 4 errors: - Invalid expression, asumed zero - Undefinded symbol 'JustDied' (ik snap niet waarom dit verkeerd is?!) - Expected token ";", but found "]" (verander ik dit, komen er 100 errors) - Too many error message on one line (fatal) Weet je soms hoe ik dit kan repareren?
Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531617 Bedankt voor de reacties, Ik heb alleen een probleem met dit script, hij geeft 4 errors: - Invalid expression, asumed zero - Undefinded symbol 'JustDied' (ik snap niet waarom dit verkeerd is?!) - Expected token ";", but found "]" (verander ik dit, komen er 100 errors) - Too many error message on one line (fatal) Weet je soms hoe ik dit kan repareren? Ik denk dat alle fouten komen omdat je de code new JustDied[MAX_PLAYERS]; (zie ook hieronder) niet goed gekopieerd hebt. Bovenaan: new JustDied[MAX_PLAYERS]; // <--------------- enum XYZ { Float:x, Float:y, Float:z, } new Hospitals[8][XYZ] = { {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 1 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 2 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 3 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 4 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 5 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 6 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 7 in. {0.0, 0.0, 0.0} // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 8 in. }; Bewerkt: 13 november 200915 jaren door Wanted
Geplaatst: 13 november 200915 jaren Auteur comment_1531679 Bedankt voor de reacties, Ik heb alleen een probleem met dit script, hij geeft 4 errors: - Invalid expression, asumed zero - Undefinded symbol 'JustDied' (ik snap niet waarom dit verkeerd is?!) - Expected token ";", but found "]" (verander ik dit, komen er 100 errors) - Too many error message on one line (fatal) Weet je soms hoe ik dit kan repareren? Ik denk dat alle fouten komen omdat je de code new JustDied[MAX_PLAYERS]; (zie ook hieronder) niet goed gekopieerd hebt. Bovenaan: new JustDied[MAX_PLAYERS]; // <--------------- enum XYZ { Float:x, Float:y, Float:z, } new Hospitals[8][XYZ] = { {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 1 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 2 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 3 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 4 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 5 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 6 in. {0.0, 0.0, 0.0}, // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 7 in. {0.0, 0.0, 0.0} // Vul hier de XYZ-Coördinaat van de spawnplek van ziekenhuis 8 in. }; Hij geeft nog steeds de errors, ik heb het wel 5 keer overnieuw ingeprogrammeerd maar dat helpt niet.
Hallo,
Ik ben op zoek naar een manier om dit in te programmeren:
- Als je dood gaat, wordt je verplaatst naar het dichtbijzijnde ziekenhuis
- Als je dood gaat, wordt er 650 dollar ziekenhuiskosten afgetrokken
Ik wil dus zoiets net als in de normale GTA. Valt dit in te programmeren? Reageer alsjeblieft als je een oplossing
hebt,
sean5874