Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA:United

Hoi, is er ook een mod beschikbaar die de objecten van LCS en VCS in GTA:United zet?

(Zoals Capital auto's is in LCS nog in aanbouw en in III al af, ik wil dus die versie van LCS)

------------------------------

En waarom werkt MTA (Multi Theft Auto) niet samen met GTA:United, want als ik MTA opstart dan start hij gewoon de singleplayer mode op.

Weet iemand een oplossing?

-----------------------------

Om nog een post te besparen:

Ik heb gemerkt dat je in GTA:San Vice veel gebouwen in kan, maar in GTA:United zit hier een deur voor en hebben ze een teleport marker naar het oude interieur gemaakt. Is er een mogelijkheid om deze deuren weg te halen? Aangezien ik alleen in multiplayer wil spelen, en daar heb je toch geen teleport's, alleen een deur.

Featured Replies

Vraag 2:Mta werkt niet omdat je geen mods er in mag hebben dan werkt hij niet

en dan start hijn singel player op

SA-MP werkt wel met GTA: United. ;) En Capitol Auto's in LCS is toch niet in aanbouw? Er is zelfs een zijmissie te doen. Volgens mij vergis je je met Sunshine Auto's uit VCS, die is wel in aanbouw. :Y

  • Author

Vraag 2:Mta werkt niet omdat je geen mods er in mag hebben dan werkt hij niet

en dan start hijn singel player op

In principe mag je MTA modden, want vehicle mods werken ook, en handling.gfx edit ook.

En stel je voor je hebt een groepje vrienden die allemaal dezelfde mod heeft, dus is het fair, daarom wil ik het.

Enne, San Vice werkt ook ;d

En Capitol Auto's in LCS is toch niet in aanbouw? Er is zelfs een zijmissie te doen. Volgens mij vergis je je met Sunshine Auto's uit VCS, die is wel in aanbouw. :Y

Sorry (A)

SA-MP werkt wel met GTA: United. ;)

Toevallig hebben mijn vrienden nou allemaal net MTA, en in SA-MP kan er veel meer gecheat worden

Edited by Alexxxxxxxxxx

  • 2 weeks later...

Toevallig hebben mijn vrienden nou allemaal net MTA, en in SA-MP kan er veel meer gecheat worden

een beetje vreemd om SA-MP niet te gaan spelen sinds het feit dat het makkelijker zou zijn om te cheaten, want cheaten heeft, lijkt mij, geen enkel nut aangezien je met alle servers wel alle auto's kan krijgen en alle wapens, maar ook zie je tegenwoordig gewoon overal auto-banners voor bijvoorbeeld minigun buiten een deathmatch gebied.

en SA-MP is overigens beter dan MTA :tu:

  • Author

Toevallig hebben mijn vrienden nou allemaal net MTA, en in SA-MP kan er veel meer gecheat worden

een beetje vreemd om SA-MP niet te gaan spelen sinds het feit dat het makkelijker zou zijn om te cheaten, want cheaten heeft, lijkt mij, geen enkel nut aangezien je met alle servers wel alle auto's kan krijgen en alle wapens, maar ook zie je tegenwoordig gewoon overal auto-banners voor bijvoorbeeld minigun buiten een deathmatch gebied.

en SA-MP is overigens beter dan MTA :tu:

Remove auto-ban

Nooit van gehoort?

Toevallig hebben mijn vrienden nou allemaal net MTA, en in SA-MP kan er veel meer gecheat worden

een beetje vreemd om SA-MP niet te gaan spelen sinds het feit dat het makkelijker zou zijn om te cheaten, want cheaten heeft, lijkt mij, geen enkel nut aangezien je met alle servers wel alle auto's kan krijgen en alle wapens, maar ook zie je tegenwoordig gewoon overal auto-banners voor bijvoorbeeld minigun buiten een deathmatch gebied.

en SA-MP is overigens beter dan MTA :tu:

Remove auto-ban

Nooit van gehoort?

je weet tog wel wat Auto-ban is?:O dat als bijvoorbeeld iemand een Minigun heeft die niet te krijgen is in de server, word hij simpelweg verbannen uit de server :) komt ie er dus niet meer in :D en tegenwoordig heb je ook maximum ping. met hacks aan zit je ping altijd wel boven het avarage. :)

  • Author

Toevallig hebben mijn vrienden nou allemaal net MTA, en in SA-MP kan er veel meer gecheat worden

een beetje vreemd om SA-MP niet te gaan spelen sinds het feit dat het makkelijker zou zijn om te cheaten, want cheaten heeft, lijkt mij, geen enkel nut aangezien je met alle servers wel alle auto's kan krijgen en alle wapens, maar ook zie je tegenwoordig gewoon overal auto-banners voor bijvoorbeeld minigun buiten een deathmatch gebied.

en SA-MP is overigens beter dan MTA :tu:

Remove auto-ban

Nooit van gehoort?

je weet tog wel wat Auto-ban is?:O dat als bijvoorbeeld iemand een Minigun heeft die niet te krijgen is in de server, word hij simpelweg verbannen uit de server :) komt ie er dus niet meer in :D en tegenwoordig heb je ook maximum ping. met hacks aan zit je ping altijd wel boven het avarage. :)

Hehe, daarom zeg ik remove auto-ban.

Dat tooltje verwijdert de auto minigun ban van SA:MP. Maakt niet uit welke server.

  • 2 months later...

Waar moet je als eerste heen?

voor een missie?

Voor zover ik GTA:United heb gespeeld zijn er geen missies. Het is enkel de map en daar zul je het mee moeten doen. Hier kun je veel extra's downloaden voor GTA:United zodat het spel nog realistischer en leuker kan worden.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.