Jump to content

[PC]Nieuwe patch, TLAD DLC?


ikt

Recommended Posts

Hoi. Vreemd dat niemand hier iets heeft gemerkt @ PC, maar er is een nieuwe patch en daarbij zitten ook TLAD achievements. :)

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=432180

Het topic op GTAForums. Mensen melden andere schaduws, sommigen hebben meer FPS en rare bugs in de graphics settings. Verder nog niet veel vernomen. Geen reacties van R* tot nu toe.

R* site download:

http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html

Veranderingen:

- TLAD Achievements zijn erbij gedaan.

- Een paar chaduwproblemen gefixed

- Grafische problemen

- Een beetje meer prestatie

- Extra Controls

- Regent niet meer binnenshuis

- Muis voor heli's aan/uit optie. Bron

- Mogelijkheid om 2 keys te binden voor 1 functie Bron

- Je kunt mensen meppen met je geweer

- Z-fighting gefixed (onzeker)

>>> Door Jacky-2007: Death Inc lid Dvt vond het volgende.. toegevoegd aan je hoofdpost dus. :tu: <<<

Gerucht: TLAD komt naar de PC!

Met een update van GFWL is patch 1.5 voor de PC versie van GTA IV gereleased. Maar dat niet alleen, er zijn namelijk ook achievements bijgekomen:

gtaiv2009111012231333.png

gtaivtladacheivements.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net een nieuw topic aan het aanmaken. :puh: Ik heb volgens mij zelf een lichte performance boost van enkele FPS, maar de schaduwen zien er inderdaad echt niet uit, het staat op Very High bij mij en het ziet er veel slechter uit dan voor de patch!

De TLAD achievements geven me hoop, en ik ben er dan ook van overtuigd dat we tegen kerstmis de (eerste?) DLC kunnen verwachten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik altijd heb gezegd, ik geloof alleen in de DLC TLAD en TBOGT voor de PS3 en PC, wanneer deze door Rockstar zelf worden aangekondigd. Aangezien GFWL zeker niet dergelijke updates inschiet zonder toestemming / opdracht van Rockstar Games, zeg ik nu met héél veel blijdschap: :dans: :dans:

@ Hieronder: Inderdaad, met dank aan jou voor het vinden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien het feit dat die achievements er eerst niet waren (ook niet toen TLAD of TBoGT uitkwamen) en dus geen link hebben met de Xbox 360 achievements, kunnen we wel concluderen dat TLAD naar de PC komt, tenzij dit een fout is van Microsoft.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Het is goed voor de Pc'ers dat TLAD naar de Pc komt. Misschien volgt TBoGT dan ook snel? Het zou mooi voor jullie zijn, alleen ik ga wel lachen als het een foutje is dat die achievements erbij zitten :schater: , alleen dat is niet echt een fout dat snel gemaakt is.......

Link to comment
Delen op andere websites

Het is goed voor de Pc'ers dat TLAD naar de Pc komt. Misschien volgt TBoGT dan ook snel? Het zou mooi voor jullie zijn, alleen ik ga wel lachen als het een foutje is dat die achievements erbij zitten :schater: , alleen dat is niet echt een fout dat snel gemaakt is.......

als TLAD er komt dan weet ik vrijwel zeker dat TBOGT ook wel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...