Jump to content
Geplaatst:
comment_1529760

Bevat een xbox 360 een grafische kaart die te vergelijken is met de grafische kaart voor een computer?

Ik durf namelijk niet mijn nieuwe xbox 360 te openen .. :$

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1531502

LOL, eerst vertelt wesley aan me dat een xbox geen kaart bevat maar een chip, kom jij nu opeens met een kaart/chip . 2 verschillende dingen, wat is het nou?

En niet iedereen weet wat er in een xbox zit, dit is de 1e keer dat ik met een xbox omga. Dus hoe kan ik dat weten?

Bewerkt: door coolnniek9

Geplaatst:
comment_1531516

LOL, eerst vertelt wesley aan me dat een xbox geen kaart bevat maar een chip, kom jij nu opeens met een kaart/chip . 2 verschillende dingen, wat is het nou?

En niet iedereen weet wat er in een xbox zit, dit is de 1e keer dat ik met een xbox omga. Dus hoe kan ik dat weten?

w

i

k

i

p

e

d

i

a

nooit van gehoord?

Geplaatst:
comment_1531542

Dit is de 21e eeuw en iedereen hier heeft denk ik wel MSN. Misschien een idee om daar veder te bekvechten en niet het hele CT forum onder spammen met gezeik over en weer. Word en schijt ziek van dat er geen eens normaal computer gerelateerd leesvoer is als ik s' avonds thuis kom. :bier:

Die specs van de Xbox op pagina 1 heb ik ook gevonden via Google, daar kun je echt alles vinden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.