Geplaatst: 10 november 200915 jaren comment_1529861 hallo, mensen mijn adobe photoshop cs4 doet het niet meer, als ik een plaatje er in open zegt hij dat er iets mis is met m'n grafische kaart, ik heb nu windows7 misschien dat het daar aan ligt? alvast bedankt
Geplaatst: 15 november 200915 jaren Auteur comment_1533135 heb je je video kaart driver al geupdate? want het gaat om de hardware acceleration ja, ik heb net de nieuwste windows 7 driver geïnstalleerd Maar niet Windows 7. Maar de driver van je videokaart zelf. Is het bv een Nvidia ga dan naar de site vn Nvidia en download daar de laatste driver voor je videokaart. dat heb ik dus gedaan ja
Geplaatst: 16 november 200915 jaren Auteur comment_1533599 mensen ik heb nu alles geprobeert en hij doet 't nog niet ik heb: - M'n drivers van het cd'tje af opnieuw geinstalleerd - die drivers daarna geupdate - en heel de master collection opnieuw geïnstalleerd Is er iemand die het zelfde probleem heeft, ligt het niet aan windows7 en wat kan ik nog meer proberen?
Geplaatst: 16 november 200915 jaren Auteur comment_1533730 ik heb het voor elkaar. bedankt voor alles
hallo, mensen
mijn adobe photoshop cs4 doet het niet meer, als ik een plaatje er in open zegt hij dat er iets mis is met m'n grafische kaart, ik heb nu windows7 misschien dat het daar aan ligt?
alvast bedankt