Geplaatst: 11 november 200915 jaren comment_1530530 Hoi, ik crash de heletijd op bepaalden plekken, waar verder niets specials is zijn niet eens objects neergezet??
Geplaatst: 11 november 200915 jaren comment_1530560 Met alleen deze info kunnen wij weinig aangezien we niet helderziend zijn. - Gebeurt het tijdens een bepaalde handeling? - Gebeurt het na een bepaalde tijd? Zou je je script op www.pastebin.com kunnen zetten zodat wij er naar kunnen kijken en eventueel kunnen zien wat het probleem is.
Geplaatst: 11 november 200915 jaren comment_1530563 Hoi, ik crash de heletijd op bepaalden plekken, waar verder niets specials is zijn niet eens objects neergezet?? @Sandra: Is inderdaad waar ... Toch proberen . Zou het kunnen dat er na die bepaalde plekke iets geladen moet worden ? Misschien crash het omdat het de andere objecten alvast spawnt , en ... Ja , er misschien te veel zijn . Heb je toevallig ook mods geintstalleerd die op die plek Spawnen/werken/... ?
Geplaatst: 11 november 200915 jaren Auteur comment_1530591 vind je echt niet, mijn gm heeft 10000 regels en paar filterscripts, totaal mischien wel 20000 regels... maar het gebeurt niet altijd blijkbaar, volgens mij alleen als er meer dan 10 mensen online zijn... dit kan ook komen omdat ik hem zelf host. Bewerkt: 11 november 200915 jaren door propje400
Geplaatst: 11 november 200915 jaren comment_1530623 Crasht de server of crasht de client? In het laatste geval: gebeurt het bij 1 speler, meerdere spelers, of bij iedereen?
Geplaatst: 11 november 200915 jaren Auteur comment_1530626 Crasht de server of crasht de client? In het laatste geval: gebeurt het bij 1 speler, meerdere spelers, of bij iedereen? het gebeurt bij mij, of het bij andere gebeurt weet ik niet. maar ze crashen wel allemaal vaak alleen weet niet in welk gebied ofzo... ik hoop iniedergeval dat als ik die host krijg het over is...
Geplaatst: 11 november 200915 jaren comment_1530795 Crasht de server of crasht de client? In het laatste geval: gebeurt het bij 1 speler, meerdere spelers, of bij iedereen? het gebeurt bij mij, of het bij andere gebeurt weet ik niet. maar ze crashen wel allemaal vaak alleen weet niet in welk gebied ofzo... ik hoop iniedergeval dat als ik die host krijg het over is... Host ? daar heeft het denk ik niks mee te maken. Het is gewoon wat met je script ( DENK IK )!
Geplaatst: 11 november 200915 jaren comment_1530810 Als je geen objecten gebruikt word de crash veroorzaakt door een code die op dat moment word uitgevoerd, mss door een timer wat meer kan gebeuren
Hoi, ik crash de heletijd op bepaalden plekken, waar verder niets specials is zijn niet eens objects neergezet??