Geplaatst: 12 november 200915 jaren comment_1531256 hallo, ik dacht gewoon laat ik eens vragen : wat vinden jullie héééle leuke plekjes om bijv. een "best death" of een stunt video te maken dus: Post hier alle leuke plekken in Liberty CCity! veel suc6 met het posten van je berichten! EDIT: kunnen jullie ook een sreen en een "SnapMap" geven ? dankjewel Bewerkt: 13 november 200915 jaren door llllllllll
Geplaatst: 12 november 200915 jaren comment_1531261 Bij Statue of Liberty. Mooie plek voor filmpjes. Het standbeeld is ook altijd een leuk scenario voor een dog fight met buzzards
Geplaatst: 12 november 200915 jaren comment_1531410 Ik denk dat er wel een paar cliché-plaatsjes zijn, Middle Park, Star Junction en Statue op Happiness. Gelukkig zijn er wel een paarandere mooie, voorbeeldje is wel de rechteroever van Algonquin boven Parkway .
Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531573 Als je the ballad of gay tony heb. Dan is de nachtclubs goeie plek om te vechten. Niet hercules.
hallo, ik dacht gewoon laat ik eens vragen : wat vinden jullie héééle leuke plekjes om bijv.
een "best death" of een stunt video te maken dus: Post hier alle leuke plekken in Liberty CCity! veel suc6 met het posten van je berichten!

EDIT: kunnen jullie ook een sreen en een "SnapMap" geven ? dankjewel
Bewerkt: door llllllllll