Geplaatst: 12 juni 200519 jaren comment_154384 Wat voor verschillen hebben jullie gevonden met de PS2 en de PC? Ik heb al wat gevonden: * Bij granaat explosies vlak bij de auto's, zie je dat bij de PC "zwaardere" auto's hebben dan op de PS2, dat ze minder vliegen.. * Inbreek missie, moet je veel meer kisten jatten dan op PS2.. * Politie killen met vlammenwerper komt er 1 ster op de PC, bij PS2 2 sterren Nog meer Veschillen gevonden? Plaats het hier
Geplaatst: 14 juni 200519 jaren comment_155403 Nog wat!Mission OG LOC Dan gaat Loc achter je zitten bij zo'n moter op de PS2 zonder wapen.. Maar op de PC met een vette Uzi huh... bij mij zat hij ook gewoon met een uzi achterop en ik heb de ps2 versie... ben weer overnieuw begonnen dus ik weet cker dat hij er met een wapen zat ps. ik gebruik geen cheats e.d. Bewerkt: 14 juni 200519 jaren door jowx
Geplaatst: 14 juni 200519 jaren comment_155412 In de ammunation staat een beer waar je op kan richten en Cj zelf. En bij het strand zie je een paar prullenbakken als een nijlpaard Best wel grappig dat andere dingen erin hebben gezet.
Wat voor verschillen hebben jullie gevonden met de PS2 en de PC?
Ik heb al wat gevonden:
* Bij granaat explosies vlak bij de auto's, zie je dat bij de PC "zwaardere" auto's hebben dan op de PS2, dat ze minder vliegen..
* Inbreek missie, moet je veel meer kisten jatten dan op PS2..
* Politie killen met vlammenwerper komt er 1 ster op de PC, bij PS2 2 sterren
Nog meer Veschillen gevonden? Plaats het hier