Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531604 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ?
Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531692 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ? zover ben ik zelf helaas nog niet. dus kan je nog niet helpen helaas. >>> Door Hanneswasco: Als je niet kan helpen post je ook niet. Zo simpel is dat.<<<
Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531695 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ? Nee dat is niet mogelijk, zoiets isenkel in de missie Off Route zoals je zegt, misschien is zoiets wel te modden?
Geplaatst: 13 november 200915 jaren Auteur comment_1531711 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ? Nee dat is niet mogelijk, zoiets isenkel in de missie Off Route zoals je zegt, misschien is zoiets wel te modden? Ik weet het niet, ik kan niet modden en ik wou het op de PS3 proberen
Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531736 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ? zover ben ik zelf helaas nog niet. dus kan je nog niet helpen helaas. OMG reageer dan ook niet. Anyway het kan niet zonder mods. Op de PC is er een Prison Break mod. Bewerkt: 13 november 200915 jaren door Dvt
Geplaatst: 13 november 200915 jaren Auteur comment_1531741 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ? zover ben ik zelf helaas nog niet. dus kan je nog niet helpen helaas. OMG reageer dan ook niet. Anyway het kan niet zonder mods. Op de PC is er een Prison Break mod. Die Prison Break mod is niet afgewerkt, en het is voor GTA SA
Geplaatst: 13 november 200915 jaren comment_1531861 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ? zover ben ik zelf helaas nog niet. dus kan je nog niet helpen helaas. OMG reageer dan ook niet. Anyway het kan niet zonder mods. Op de PC is er een Prison Break mod. Die Prison Break mod is niet afgewerkt, en het is voor GTA SA Ow, sorry. Verkeerde link. Hier is de goeie: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2558
Geplaatst: 15 november 200915 jaren Auteur comment_1532791 Hey Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ? zover ben ik zelf helaas nog niet. dus kan je nog niet helpen helaas. OMG reageer dan ook niet. Anyway het kan niet zonder mods. Op de PC is er een Prison Break mod. Die Prison Break mod is niet afgewerkt, en het is voor GTA SA Ow, sorry. Verkeerde link. Hier is de goeie: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2558 Ok, bedankt
Hey
Ik vraag me af of het in GTA IV mogelijk is om een gevangene uit de gevangenis te laten ontsnappen, of een prison bus vol met gevangenen te stelen, zoals in de missie Off Road van GTA IV The Lost And Damned ?