Ik heb weer eens een probleem . In mijn game begin je normaal altijd in LV. Ik wil dit verplaatsen naar LS, om precies te zijn, voor een muur in Glen Park. Ik heb de coordinaten hiervan: 1955.1253, -1248.4831, 19.7646. Maar als ik dit invoer, dan gebeurt in-game het volgende.
- Je kijkt niet recht tegen de muur aan, maar ernaast (je bent dus wel in Glen Park) (de camera staat dus verkeerd)
- Je ziet de characters niet bij het selecteren (ligt mogelijk ook weer aan de camera?)
- Als je een character spawnt, wordt je toch geteleporteerd naar de oude beginplek (dus niet naar Glen Park)
Ik heb hier al eerder een probleem mee gehad, wie weet hoe ik dit werkend maak??
Hallo,
Ik heb weer eens een probleem
. In mijn game begin je normaal altijd in LV. Ik wil dit verplaatsen naar LS, om precies te zijn, voor een muur in Glen Park. Ik heb de coordinaten hiervan: 1955.1253, -1248.4831, 19.7646. Maar als ik dit invoer, dan gebeurt in-game het volgende.
- Je kijkt niet recht tegen de muur aan, maar ernaast (je bent dus wel in Glen Park) (de camera staat dus verkeerd)
- Je ziet de characters niet bij het selecteren (ligt mogelijk ook weer aan de camera?)
- Als je een character spawnt, wordt je toch geteleporteerd naar de oude beginplek (dus niet naar Glen Park)
Ik heb hier al eerder een probleem mee gehad, wie weet hoe ik dit werkend maak??
sean5874
Bewerkt: door sean5874