Jump to content
Geplaatst:
comment_1531763

Domino Day 2009 komt er weer aan! Dit keer met het thema 'organisch domino'. Wat het precies betekent wordt vanavond pas bekend gemaakt, maar in principe betekent het dat alle dominostenen in één vloeiende stroom omvallen. Ook de datum is dit jaar een beetje vreemd, namelijk vrijdag de 13e.

Dit jaar moet er minstens 90% van de 4.8 miljoen dominostenen omvallen, om het oude record van ruim 4,3 miljoen omgevallen dominostenen te verbreken.

Het enige jammere van Domino Day vind ik wel dat enorm lange gepraat aan het begin. Het programma begint om 19:30, maar je kan verwachten dat we eerst nog wel anderhalf uur gaan praten over van alles en nog wat.

Domino Day 2009 is vanavond vanaf 19:30 te bewonderen op SBS6 (in Nederland).

Bewerkt: door Die Hard

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1532031

Ik snap ook niet waarom ze zo moeilijk moeten doen met "Builders Challenges"... Waar is dat voor nodig? :7

Om er extra spanning in te bouwenen het wordt nu bekend gemaakt...

het is hen gelukt :dans: , zo'n 50.000 meer :) .

Geplaatst:
comment_1532035

WORLD RECORD!

4.491.368 stenen. Zo'n 150.000 meer dan het vorige record. :dans:

Dat laatste ding hadden ze anders wel wat beter mogen uitwerken, volgens mij stond daar meer dan de helft nog recht.

Geplaatst:
comment_1532040

WORLD RECORD!

4.491.368 stenen. Zo'n 150.000 meer dan het vorige record. :dans:

Het laatste cijfer was een drie... :puh: 4.491.683 was het dus, volgens mij. :Y Maar een mooi record wel. :*D

Geplaatst:
comment_1532203

Even serieus, ik heb het gisteren ook zitten kijken terwijl ik zat te praten via een headset. Dus ik heb het commentaar niet gehoord, maar ik vond het eigenlijk redelijk saai. Er was nou niet echt iets waar ik zoiets had van "wow". Ik heb me alleen wel helemaal in een scheur gelachen bij een van die builder dingen. Dat ze die steentjes op van die hangende dingen moeten zetten en dat een van die grieten helemaal stond te shaken. Echt waar, ik kwam niet meer bij. Maar verder vond ik het best tegenvallen :-( .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.