Geplaatst: 14 november 200915 jaren comment_1532109 Hoi Graag had ik willen weten welke opcode ik moet gebruiken om dezelfde resultaten te bekomen als in onderstaande filmpje. Wanneer de truck tegen een auto rijdt vliegt ze uit de weg zonder dat de truck aan snelheid verliest. v.b.: http://www.youtube.com/watch?v=Oi6d7DYVo9U Om 3:36 min ziet meen een voorbeeld van wat ik bedoel, de truck rijdt tegen een taxi en de taxi vliegt uit de weg. Groeten Leumas
Geplaatst: 14 november 200915 jaren comment_1532168 Je kan in de main.scm kijken hoe de missie gescript is, maar ik denk dat het of een path is, of een opcode om de truck heel erg zwaar te maken, maar ik weet het niet zeker.
Geplaatst: 14 november 200915 jaren Auteur comment_1532457 Je kan in de main.scm kijken hoe de missie gescript is, maar ik denk dat het of een path is, of een opcode om de truck heel erg zwaar te maken, maar ik weet het niet zeker. Ik ben gaan zien maar dit is wat ik gevonden heb. Hier wordt de truck (#PETRO) gemaakt en de kenmerken van de truck. In deze deeltje codes zie ik niet direct wat het zou kunnen zijn: :TORENO2_2182 00D6: if 0039: 41@ == 1 004D: jump_if_false @TORENO2_2486 00D6: if 0039: 42@ == 0 004D: jump_if_false @TORENO2_2472 00D6: if 0039: 46@ == 1 004D: jump_if_false @TORENO2_2472 00D6: if 00DB: actor $PLAYER_ACTOR in_car 36@ 004D: jump_if_false @TORENO2_2472 00A5: 34@ = create_car #PETRO at -1687.8 537.7 36.8 0175: set_car 34@ Z_angle_to 137.0 00A5: 37@ = create_car #PETROTR at -1679.5 545.9 36.9 0175: set_car 37@ Z_angle_to 137.0 0893: put_trailer 37@ on_cab 34@ 053F: set_car 34@ tires_vulnerability 0 020A: set_car 34@ door_status_to 3 0560: create_random_actor_in_car 34@ handle_as 35@ 02AA: set_car 34@ immune_to_nonplayer 1 054A: set_actor 35@ immune_to_car_headshots 0 00AD: set_car 34@ max_speed_to 0.0 00AE: set_car 34@ traffic_behaviour_to 2 0714: unknown_car 34@ flag 1 01C3: remove_references_to_car 39@ // Like turning a car into any random car 0249: release_model #SAVANNA 00BE: text_clear_all 0A09: set_actor $ACTOR_CESAR muted 1 // versionB 0006: 73@ = 2 0006: 74@ = 0 0050: gosub @TORENO2_15177 0164: disable_marker 40@ 00D6: if 8119: not car 34@ wrecked 004D: jump_if_false @TORENO2_2458 0186: 40@ = create_marker_above_car 34@ Groeten Leumas Bewerkt: 14 november 200915 jaren door Leumas
Geplaatst: 14 november 200915 jaren comment_1532514 Ik denk dat het één van deze twee is (of allebei): 02AA: set_car 34@ immune_to_nonplayer 1 0714: unknown_car 34@ flag 1 Succes.
Hoi
Graag had ik willen weten welke opcode ik moet gebruiken om dezelfde resultaten te bekomen als in onderstaande filmpje. Wanneer de truck tegen een auto rijdt vliegt ze uit de weg zonder dat de truck aan snelheid verliest.
v.b.: http://www.youtube.com/watch?v=Oi6d7DYVo9U
Om 3:36 min ziet meen een voorbeeld van wat ik bedoel, de truck rijdt tegen een taxi en de taxi vliegt uit de weg.
Groeten
Leumas