Jump to content

iPod Touch en iPhone: Game console of niet?


.Senne

  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind jij dat de iPod/iPhone als draagbare console mag beschouwd worden?

    • Ja
      5
    • Nee
      3


Recommended Posts

Hee forummers,

Naar aanleiding van Chinatown Wars die naar de iPod en iPhone komt, open ik een topic waarin je kan discussiëren of de iPod en iPhone nu wel of niet tot game console kunnen beschouwd worden, en gelijkwaardig zijn aan PSP en DS(i).

Er zijn ondertussen al miljoenen applicaties te verkrijgen via de iTunes Store, en daartussen zitten een hoop erg goede games waarvan de graphics verbazingwekkend goed zijn voor een iPhone. Hier zijn de bekendste, waarvan er ook een groot deel voor andere platformen gereleased zijn.

[table=header]EA Games|Gameloft|Andere



Need For Speed Undercover|Asphalt 5|ATV Offroad

Command & Conquer Red Alert|Modern Combat: Project Sandstorm|Payback (GTA Clone)

The Sims 3|New York Nights: Single in The City|Car Jack Streets (GTA Clone)

Tiger Woods Golf|Terminator Salvation|Red Bull FMX

NBA Live Basketball|Gangstar: West Coast Hustle(GTA Clone)|Wolfenstein: Enemy territory

Fifa 10|Real Soccer 2009|Jelly Car (Disney studios)

Madden NFL|Derek Jeter Baseball|Pro Rally 3D

Spore|Hero Of Sparta|

SimCity|The Settlers|

Assassin's creed|Borthers In Arms: Hour Of Heroes|

Rock Band|Guitar Rock Tour|[/table]

Asphalt 5 vind ik persoonlijk het mooiste spel, hier zijn een paar screens:



Asphalt-5-iPhone-001.png

Asphalt%205%20%281%29.jpg

Ook ATV offroad is erg mooi:

2xl-atv-offroad-jr-1.png

c4894f84092509de07be9a58f4f0dfef.jpg

Ik vind persoonlijk dat de iPod en iPhone als portable game consoles kunnen aanschouwd worden nu er zoveel prachtige games voor verkrijgbaar zijn. De graphics zijn erg goed, de controls zijn meestal erg leuk op het Touchscreen en het is een uitermate draagbaar apparaat.

Wat denken jullie? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een verbetering; de iPod Touch en iPhone zijn geen consoles maar handhelds, vergelijkbaar met de PSP. En als we dan antwoorden op de vraag of deze beide behoren tot de handhelds .. Ja

Hier thuis bezitten we immers al een iPod touch. Naarmate de tijd vordert gaan dit aantal wel naar boven. Ikzelf ga een iPod touch aankopen rond het begin van het jaar en een van de eerste applications dat ik zal aankopen zijn games. Rockband is er dan eentje die er zeker bij mag. De applicaties zijn er in gigantische hoeveelheden, en games horen daar ook bij. Als ik dan de iPod touch vergelijk met de Nintendo DS (die ik ook bezit) heb ik men keuze heel snel gemaakt. Ik kan niet wachten tot ik men eigen iPod touch in bezit heb

Link to comment
Delen op andere websites

merticus ik krijg er volgende week een voor me verjaardag dat weet ik al 1 hele maand en het wachten duurt zo lang..

maar ik vind inderdaad het is een handheld.. , de graphics zijn echt goed maar als senne asphalt 5 de mooiste vind dan klopt dat niet er zijn namelijk nog veel mooiere..

maar weet iemand al hoeveel gta cw voor de ipod touch gaat kosten??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...