jump @Gang3
:Gang3
03C0: 7@ = actor $PLAYER_ACTOR car
wait 0
if or
0137: car 7@ model == #MAVERICK
0137: car 7@ model == #POLMAV
jf @Gang3
jump @Gang4
:Gang4
00BC: show_text_highpriority GXT 'Test' time 1000 flag 1
Mijn spel crasht als dit stukje in het Cleo script staat en dus ook geladen word na jump @Gang3. Ik wou graag maken dat de speler in een Maverick óf een Politie Maverick moest stappen om zo het script te laten vervolgen, maar het is niet verplicht om erin te stappen. Daarnaast maakt het niet uit wélke Maverick hij neemt en waar ie spawnd, zolang het maar een (Politie) Maverick is. Zonder dit stukje is er geen crash, alleen met is crash zodra jump @Gang3 van toepassing komt. De tekst 'Test' zou ook geen error kunnen geven, want de tekst staat gewoon in 'begin.fxt' als 'Test Hoi =)'...
Mijn spel crasht als dit stukje in het Cleo script staat en dus ook geladen word na jump @Gang3. Ik wou graag maken dat de speler in een Maverick óf een Politie Maverick moest stappen om zo het script te laten vervolgen, maar het is niet verplicht om erin te stappen. Daarnaast maakt het niet uit wélke Maverick hij neemt en waar ie spawnd, zolang het maar een (Politie) Maverick is. Zonder dit stukje is er geen crash, alleen met is crash zodra jump @Gang3 van toepassing komt. De tekst 'Test' zou ook geen error kunnen geven, want de tekst staat gewoon in 'begin.fxt' als 'Test Hoi =)'...
Kan iemand helpen?
Alvast bedankt!