June 12, 200520 yr Geen idee want ik ben nog maar in Los Santos. Maar kan je screens posten hoe hu ner uit zien a.u.b? B)
June 12, 200520 yr Kunnen jullie maybe screens posten? Ik ken alleen de ballas en die met die gekke bandjes om hun voorhoofd
June 12, 200520 yr Mafia uiteraard....mooie maatpakken B) Trekt een Smoking aan.... Hmm Ik ga met thijs mee, Mafia pakken zitten het lekkerst en trekken nog eens de chickies aan dus ik ga voor de Mafia
June 12, 200520 yr Smoking zit volgens mij helemaal niet zo lekker, niet lekkerder dan een lekkere wijde broek. Geef mij maar de Los Varrios Aztecas die zien er gewoon masterlijk uit.
June 12, 200520 yr Smoking zit volgens mij helemaal niet zo lekker, niet lekkerder dan een lekkere wijde broek. Geef mij maar de Los Varrios Aztecas die zien er gewoon masterlijk uit. Het hoeft helemaal niet lekker te zitten, zolang je er maar fly uitziet is alles goed, ook al zit je kruis tot je borst door de te strakke broek
June 12, 200520 yr maffia all the way was nog cooler in liberty city, toen de bijhorende benelly shotgun erbij was geleverd
June 16, 200520 yr Author Kan iemand de poll aanpasse en de Da Nang Boys er bij doen Edited June 16, 200520 yr by Royce Da 5'9''
June 16, 200520 yr :lol: :lol: De gangs hebben de mooiste kleding vind ik maar dat is mijn mening en ze zien het cools eruit en ze zijn gewoon cool :lol:
Ik de vagos
en de mafia