Jump to content
Geplaatst:
comment_154432

Heej:)

Wat doen jullie nou allemaal als je de missies afhebt..

WAARGAAN JULLIE HEEN OFZO..

Wat doen jullie..?

Vertel het hier..

En plaats een klein stukje kaart erbij waar ik het kan vinden

Want ik ver veel me namelijk;)

• Reacties 115
  • Bezichtigingen 7.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_161073

als ik missies uit heb ga ik.. voor de 100% dus oesters en hoefijzers en sprays enz ;) en als ik dat heb.. lkkr rond rijden ouwehoeren met de politie en multiplayer ;) mta voor pc.. en 2 player voor xbox :puh:

Bewerkt: door eggie123

Geplaatst:
comment_164470

Ik ga doen wat ik nu ook doe want kom niet veder met vlieg school, ik doe nu gewoon iedereen afknallen rond racen winkels over vallen triatlon en allemaal van die dingen. :)

Geplaatst:
comment_164531
Ik rij door het land om  auto's te verzamelen en in m'n garage te zetten. En soms wat mensen naar hel sturen natuurlijk :D

Ik zoek nu ook coole auto's. :D En ik ben flink aan het race, wat een *** races zitte erbij :(

EN NATUURLIJK: K-DST LUISTEREN!

Bewerkt: door ViceAgent

Geplaatst:
comment_165001

Ik verzin meestal zelf missies, of ik ga steeds op een andere manier mensen vermoorden. Auto's tunen is ook wel leuk, en dan met je getunede auto door heel San Andreas heen rijden en kijken of je auto heel huids weer terug komt. ;)

Geplaatst:
comment_165012
Ik verzin meestal zelf missies.

Ik verzin zelfs ook wel eens missies, jammer dat die Mission Maker ''slecht'' is. Ik ga gewoon bugs en glitches zoeken meestal. Mensen neerschieten is natuurlijk altijd leuk :puh: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.