Jump to content
Geplaatst:
comment_1533151

Lol jullie kennen het wel...

Ik heb GTA IV inmiddels 4/5 keer uitgespeelt en het is SAAI

Als ik niks te doen heb loop ik naar de koelkast, kijk ik een beetje en doe ik hem weer dicht, jullie kennen dit wel; vanuit verveling XD . Daarna loop ik gerust naar me Xbox, ik doe hem aan en ga maar eens effe auto rijen dat ook saai word na een uur 1 - 2.

Hebben jullie mischien suggesties om iets te doen als je iv uitgespeeld heb, iets waar nog actie in zit. Dus niet uit eten met Roman ofzo XD

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1582233

En als je gaat rondlopen moet je eens een voor de lol een koptelefoon in je TV stoppen en het geluid hard zetten..

Je zal nu alles veel duidelijker horen. De voetstappen van Niko tot het praten van een ped die nog maar 20m van je afstaat :puh:

Ik doe het bijna elke dag wel een keer en het is echt gaaf !

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1582295

De Faggio. Stoer rijd ik rond, en niemand die ziet dat ik een gewetenloze crimineel ben die mensen vermoordt en gebouwen opblaast :schater: Hij gaat niet te snel, waardoor je nog steeds van de omgeving kunt genieten.

maar als ik met een Faggio rondrijd vind ik dat niet bij me passen

dan voel im me meer een watje :sigaar:

laterz VX

Haha, dat "stoer" bedoelde ik dan ook met een knipoog, het ziet er inderdaad niet uit. Maar waarom ik voor de Faggio ga, is omdat die niet zo snel gaat, waardoor je wel veel kan zien, maar dat het wel aanmerkelijk sneller gaat dan lopen ;)

Geplaatst:
comment_1584572

ik heb hem nu ook uitgespeeld, maar ik ontdek steeds meer! Ik ga al freerunnend (is dat wel een woord? :bonk:) de hele stad rond. Ik probeer ook als een burger te leven wat iemand voor mij al heeft gezegd. s' Ochtends opstaan en dan s' avonds weer terug naar je safe house om te slapen!

Geplaatst:
comment_1585414

Je kan ook altijd nog een clan joinen, da's ook gezellig.. ^_^

Hoe doe je dat dan?

Dat doe je meestal via Xbox Live bv.

Je zoekt een leuke clan op een leuke game, dat kunnen bv al vrienden zijn van je.

Of je kan er zelf een maken.

Ik zit bv in ''Team PrioX'' een clan op MW/GTA, die ik heb ontmoet op GTA IV. ;)

Dus in het kort:

Je zoekt gewoon aardige mensen(een groep(clan)) en dan vraag je of je in de groep(clan) mag joinen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.