onbekendeIV Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) he, ik ben bezig geweest met een nederlandse politie skin voor een opel vectra van Firestone. ik ben deze versie is al een week klaar maar omdat ik vandaag en mail krijg met toestemming breng ik het nu uit. het orginele model van firestone vervangt de sunrise (beetje vreemd voor een politie wagen) punten die ik wil gaan veranderen in v1.1: betere kwaliteit skin, de skin nog aanvullen met een logo die ik ben vergeten. eventuele vragen mogen gesteld worden! mvg Download! Orgineel/Dff update 11-06-10 Heb de skin wat kwalitief verbeterd en wat veranderd. Heb op internet een Versie gevonden die comftibale is met EML/EVL maar ook gewoon werkt op de normale versie Bewerkt: 11 juni 2010 door onbekendeIV Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 Mooi gedaan, het is echt mooi geworden. KUTGW! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 And again, we ask you: Heb je permissie van de eigenaar de Opel Vectra om een skin hiervoor uit te brengen? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2009 And again, we ask you: Heb je permissie van de eigenaar de Opel Vectra om een skin hiervoor uit te brengen? ja dat heb ik! Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 And again, we ask you: Heb je permissie van de eigenaar de Opel Vectra om een skin hiervoor uit te brengen? ja dat heb ik! Jij zegt wel bij alles dat je dat hebt, maar zou je dat ook een keertje aan kunnen bewijzen ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 And again, we ask you: Heb je permissie van de eigenaar de Opel Vectra om een skin hiervoor uit te brengen? ja dat heb ik! Jij zegt wel bij alles dat je dat hebt, maar zou je dat ook een keertje aan kunnen bewijzen ? Akkoord, misschien een mailtje van de eigenaar naar jou gericht? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2009 (bewerkt) And again, we ask you: Heb je permissie van de eigenaar de Opel Vectra om een skin hiervoor uit te brengen? ja dat heb ik! Jij zegt wel bij alles dat je dat hebt, maar zou je dat ook een keertje aan kunnen bewijzen ? Akkoord, misschien een mailtje van de eigenaar naar jou gericht? hier is het bewijs: Bewerkt: 17 november 2009 door onbekendeIV Reageren
Ghosty Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 Die kerel is ook niet echt spraakzaam , 'ok'. Verder is vooral de auto nice, maar zie je zulke politie auto's ook precies op die manier in het echt? Bij ons zie je allemaal andere modellen (lelijk). Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2009 (bewerkt) Die kerel is ook niet echt spraakzaam , 'ok'. Verder is vooral de auto nice, maar zie je zulke politie auto's ook precies op die manier in het echt? Bij ons zie je allemaal andere modellen (lelijk). deze zie ik vooral bij mij in de buurt rijden! vooral astra's en vectra's Bewerkt: 17 november 2009 door onbekendeIV Reageren
MaxVito Geplaatst: 17 november 2009 Rapport Geplaatst: 17 november 2009 deze bij ons: en de vw touran en de mb c220 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2009 download link? staat er al! Reageren
Jerryosswest Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 ''doet het pas na toestemming'' hoe kan ik toestemming krijgen? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 28 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2009 ''doet het pas na toestemming'' hoe kan ik toestemming krijgen? sorry je begrijp het niet, kijk. een moderator moet toestemming geven om je download hier te plaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.