Ik zou graag iets willen installeren in mijn server. Bij mij op de server moet je een auto eerst starten voor je kan rijden. Deze kan je dan ook weer uitzetten. Alleen moet je heel vaak het command typen om te starten, en na verloop van tijd wordt dit een beetje vervelend. Ik heb wel gehoord van KeyBinds, maar mensen zeiden tegen mij dat dit (soms) illegaal is en bovendien snap ik er geen van. Het is dan natuurlijk ook de bedoeling dat de key-functie voor iedereen die op mijn server speelt beschikbaar is. Wie kan mij hiermee helpen?
Hallo,
Ik zou graag iets willen installeren in mijn server. Bij mij op de server moet je een auto eerst starten voor je kan rijden. Deze kan je dan ook weer uitzetten. Alleen moet je heel vaak het command typen om te starten, en na verloop van tijd wordt dit een beetje vervelend. Ik heb wel gehoord van KeyBinds, maar mensen zeiden tegen mij dat dit (soms) illegaal is en bovendien snap ik er geen
van. Het is dan natuurlijk ook de bedoeling dat de key-functie voor iedereen die op mijn server speelt beschikbaar is. Wie kan mij hiermee helpen?
Sean5874