Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1533991 Hallo, Mij gta schokt om de 3 sec. Dan schiet de fps weer omhoog naar normaal en dan schokt het weer. Ik heb alles al op het laagste gezet maar dat werkt ook niet. Nieuwste drivers heb ik. Zo'n topic van Wesley over memory leaking werkt ook niet. Wat kan ik nog doen? Specs: zie me handtekening.
Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534001 Hallo, Mij gta schokt om de 3 sec. Dan schiet de fps weer omhoog naar normaal en dan schokt het weer. Ik heb alles al op het laagste gezet maar dat werkt ook niet. Nieuwste drivers heb ik. Zo'n topic van Wesley over memory leaking werkt ook niet. Wat kan ik nog doen? Specs: zie me handtekening. Volgens mij is je processor niet echt snel voor GTAIV. En oeveel FPS heb je normaal dan? Dit helpt misschien... Oh sorry, ik las over je zin heen dat dat topic niet geholpen had. Bewerkt: 17 november 200915 jaren door Nick_Kerkwijk
Geplaatst: 17 november 200915 jaren Auteur comment_1534004 Hij is idd niet erg snel maar toch haal ik 30 fps gemiddeld op zijn laagste. En dat topic had mij niet geholpen. Héhé.... het is al opgelost Heb patch 2 geinstalleerd Bewerkt: 17 november 200915 jaren door Kryziek
Hallo,
Mij gta schokt om de 3 sec.
Dan schiet de fps weer omhoog naar normaal en dan schokt het weer.
Ik heb alles al op het laagste gezet maar dat werkt ook niet.
Nieuwste drivers heb ik. Zo'n topic van Wesley over memory leaking werkt ook niet.
Wat kan ik nog doen?
Specs:
zie me handtekening.