Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534022 Hoi, ik zag in een filmpje een trainer voor GTA:IV waar je o.a. de trunk enzo mee kon openen. Ook kon je objecten aan de auto toevoegen. Ik ben vergeten welk filmpje het was Volgensmij is het de trainer uit filmpje.Weet iemand hoe deze trainer heet? Bewerkt: 18 november 200915 jaren door Alexxxxxxxxxx
Geplaatst: 19 november 200915 jaren comment_1534884 Volgens mij is het de Simple Native Trainer. Nu zijn er geen trainers die werken door de nieuwe patch.
Geplaatst: 21 november 200915 jaren Auteur comment_1535972 Volgens mij is het de Simple Native Trainer. Nu zijn er geen trainers die werken door de nieuwe patch. Welke patch mag je maximaal installeren om die te laten werken nog? Bewerkt: 4 april 201015 jaren door Alexxxxxxxxxx
Geplaatst: 4 april 201015 jaren comment_1621796 Die "Nieuwe" patch is niet nieuw meer en er zijn genoeg trainers om te downloaden. Ik zoe de Simple Native Trainer Downloaden. Link Virusvrij
Hoi, ik zag in een filmpje een trainer voor GTA:IV waar je o.a. de trunk enzo mee kon openen. Ook kon je objecten aan de auto toevoegen. Ik ben vergeten welk filmpje het was
Volgensmij is het de trainer uit
Weet iemand hoe deze trainer heet?
Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx