Jump to content

Ford SHELBY vs CAMARO vs JEEP vs VAZ 2107 vs HELICOPTER - My cars (showreel)...

• Reacties 35
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1633724

Over "fotorealistisch" gesproken...

Knap staaltje renderwerk. Weliswaar niet van dezelfde maker als van de rest van de filmpjes in dit topic, maar zeker het bekijken waard.

Bewerkt: door Beagle
Raad eens hoe liev ik ben? <3

Geplaatst:
comment_1634236

Ach gaat toch fietsen, hiervoor moet je best wel levenloos zijn geweest. Zoo ONWIJS mooi! :7

Zoals LSDesign al zei, stel je voor als deze gast bij Rockstar Games gaat werken. Dan heb je nog eens een 500 terabyte HDD nodig om dat spel te gaan spelen. Dan kan ik wel begrijpen dat je het verschil tussen realiteit en het virtuele niet kunt onderscheiden.. :bonk:

Geplaatst:
comment_1634478

Ach gaat toch fietsen, hiervoor moet je best wel levenloos zijn geweest. Zoo ONWIJS mooi! :7

Als dit jouw werk is of hiervoor hebt gestudeerd kan je dit gewoon doen. Het duurt wel een tijd om te maken, maar is dit is gewoon hun hobby. Daar is niks levenloos aan.

Geplaatst:
comment_1635720

Als dit jouw werk is of hiervoor hebt gestudeerd kan je dit gewoon doen. Het duurt wel een tijd om te maken, maar is dit is gewoon hun hobby. Daar is niks levenloos aan.

Oke, dan niet.. Maar stel je bent vakkenvuller ofzo, en je gaat dit na je werk doen, dan moet je toch behoorlijk levenloos bezig zijn om dit zó mooi te krijgen, in het begin dacht ik ook gewoon dat het gewoon een normaal filmpje was in real life.

Maar dit vind ik gewoon zo mooi, dat ik amper kan geloven dat dit nep is. Daarom reageer ik ook zo.. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1635753
Oke, dan niet.. Maar stel je bent vakkenvuller ofzo, en je gaat dit na je werk doen, dan moet je toch behoorlijk levenloos bezig zijn om dit zó mooi te krijgen, in het begin dacht ik ook gewoon dat het gewoon een normaal filmpje was in real life.

Als iemand kei-goed is in voetballen, dan heeft die persoon talent. Als iemand goed is in muziek maken, dan heeft die persoon talent. Wanneer iemand goed is in iets wat met techniek te maken heeft, ben je meteen "levenloos". Wat is dat voor kutredenering? Als je ergens een passie voor hebt, dan is het logisch dat je je daarvoor uitslooft. Een perfectionist zijn is ook niet verkeerd: je kunt beter iets te goed doen, dan te slecht. Als jij dat niet zo ziet, dan is dat jouw idee, maar dan zul je ook niet ver komen in het leven.

"Levenloos" is zo'n dom woord om te gebruiken, omdat het echt geen reet te maken heeft met wat jij bedoelt te zeggen ("levenloos" is het tegenovergestelde van "levend" en betekent dus "dood" en wtf, hij is niet dood?). Er is geen woord voor wat jij bedoelt te zeggen. Er is wel een woord voor een andere visie op hetgeen jij bedoelt: passie. Ik wil nog veel meer zeggen maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, dus ik houd maar op.

Bewerkt: door Puma

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.