Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534142 Vond dit filmpje op YT, m'n mond zakte open en bleef open hangen.
Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536748 Wow, dit is gewoon fantastisch hoe ie dat gedaan heeft!
Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536809 Als ik me niet vergis, is dit filmpje hieronder ook nog van hem Geniaal filmpje alweer, hij heeft ook nog goede humor ook
Geplaatst: 22 november 200915 jaren comment_1536905 Die gast is zeker goed. Maar als je meer van hem wilt zien zoek op youtube gewoon "Pantural"
Geplaatst: 22 november 200915 jaren Auteur comment_1536925 Die gast is koning _0_.[Edit] Ho wacht effe: Bewerkt: 22 november 200915 jaren door Puma
Geplaatst: 19 april 201015 jaren Auteur comment_1633724 Over "fotorealistisch" gesproken... Knap staaltje renderwerk. Weliswaar niet van dezelfde maker als van de rest van de filmpjes in dit topic, maar zeker het bekijken waard. Bewerkt: 20 april 201015 jaren door Beagle Raad eens hoe liev ik ben? <3
Geplaatst: 20 april 201015 jaren comment_1633782 Die zijn inderdaad ook erg mooi, alleen vond ik de auto wat minder. Hij is wel erg mooi, maar hij reflecteert veel te veel.
Geplaatst: 20 april 201015 jaren comment_1633979 Zeker weten mooi. Ik dacht aan het begin dat hij echt was maar na dat gemuteerde ding wist ik het wel : Hij is met de computer gemaakt. Geweldig filmpje! 10 uit de 10!
Geplaatst: 20 april 201015 jaren comment_1634099 Filmpje kende ik al lang, maar is nog steeds een mooi gerenderde compositie. Al heb ik liever realtime gerenderde dingen.
Geplaatst: 20 april 201015 jaren comment_1634210 Die gast zou bij Rockstar Games moeten gaan werken! De animaties werden dan drie keer zo goed .
Geplaatst: 20 april 201015 jaren comment_1634236 Ach gaat toch fietsen, hiervoor moet je best wel levenloos zijn geweest. Zoo ONWIJS mooi! Zoals LSDesign al zei, stel je voor als deze gast bij Rockstar Games gaat werken. Dan heb je nog eens een 500 terabyte HDD nodig om dat spel te gaan spelen. Dan kan ik wel begrijpen dat je het verschil tussen realiteit en het virtuele niet kunt onderscheiden..
Geplaatst: 21 april 201015 jaren comment_1634478 Ach gaat toch fietsen, hiervoor moet je best wel levenloos zijn geweest. Zoo ONWIJS mooi! Als dit jouw werk is of hiervoor hebt gestudeerd kan je dit gewoon doen. Het duurt wel een tijd om te maken, maar is dit is gewoon hun hobby. Daar is niks levenloos aan.
Geplaatst: 22 april 201015 jaren comment_1635720 Ach gaat toch fietsen, hiervoor moet je best wel levenloos zijn geweest. Zoo ONWIJS mooi! Als dit jouw werk is of hiervoor hebt gestudeerd kan je dit gewoon doen. Het duurt wel een tijd om te maken, maar is dit is gewoon hun hobby. Daar is niks levenloos aan. Oke, dan niet.. Maar stel je bent vakkenvuller ofzo, en je gaat dit na je werk doen, dan moet je toch behoorlijk levenloos bezig zijn om dit zó mooi te krijgen, in het begin dacht ik ook gewoon dat het gewoon een normaal filmpje was in real life. Maar dit vind ik gewoon zo mooi, dat ik amper kan geloven dat dit nep is. Daarom reageer ik ook zo..
Geplaatst: 22 april 201015 jaren Auteur comment_1635753 Oke, dan niet.. Maar stel je bent vakkenvuller ofzo, en je gaat dit na je werk doen, dan moet je toch behoorlijk levenloos bezig zijn om dit zó mooi te krijgen, in het begin dacht ik ook gewoon dat het gewoon een normaal filmpje was in real life. Als iemand kei-goed is in voetballen, dan heeft die persoon talent. Als iemand goed is in muziek maken, dan heeft die persoon talent. Wanneer iemand goed is in iets wat met techniek te maken heeft, ben je meteen "levenloos". Wat is dat voor kutredenering? Als je ergens een passie voor hebt, dan is het logisch dat je je daarvoor uitslooft. Een perfectionist zijn is ook niet verkeerd: je kunt beter iets te goed doen, dan te slecht. Als jij dat niet zo ziet, dan is dat jouw idee, maar dan zul je ook niet ver komen in het leven. "Levenloos" is zo'n dom woord om te gebruiken, omdat het echt geen reet te maken heeft met wat jij bedoelt te zeggen ("levenloos" is het tegenovergestelde van "levend" en betekent dus "dood" en wtf, hij is niet dood?). Er is geen woord voor wat jij bedoelt te zeggen. Er is wel een woord voor een andere visie op hetgeen jij bedoelt: passie. Ik wil nog veel meer zeggen maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, dus ik houd maar op. Bewerkt: 22 april 201015 jaren door Puma
Vond dit filmpje op YT, m'n mond zakte open en bleef open hangen.