June 12, 200521 yr Welke knoppen moet je indrukken en welke kant gaat ie dan op? Ik heb het over de missie Cesar Vialpando! http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_B7
June 12, 200521 yr Het zijn gewoon de pijltjestoetsen. Links is links enzo, en die schuinen moet je 2 knoppen tegelijk indrukken als ik het goed heb. Die missie is makkie
June 12, 200521 yr Welke knoppen moet je indrukken en welke kant gaat ie dan op?Ik heb het over de missie Cesar Vialpando! http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_B7 Ik gebruik num8,2,4,6 8 omhoog 6 schuin 4 schuin 2 omlaag.. Wat een rot missie btw.. :lol: Ben daar nu ook.. :rolleyes:
June 12, 200521 yr Nee je moet de suspension knoppen doen ofzo. 8 = naar boven. 2 = naar beneden. 4 = links. 6 = rechts.
June 12, 200521 yr Owja mijn fout. Bij dat dansen zijn het die pijltjestoetsen. Wat trouwens nogal dom is maar oke....
June 12, 200521 yr Author Nee je moet de suspension knoppen doen ofzo.8 = naar boven. 2 = naar beneden. 4 = links. 6 = rechts. Kun je het dus niet met de pijltjestoetsen doen, alleen met de Num Lock pijltjes?
June 13, 200521 yr Owja mijn fout. Bij dat dansen zijn het die pijltjestoetsen. Wat trouwens nogal dom is maar oke.... :o Je kan de toetsen via het optie menu gewoon instellen, zo simpel is dat geen gedonden met die besturing. het kan allemaal aangepast worden in het optie menu B)
Welke knoppen moet je indrukken en welke kant gaat ie dan op?
Ik heb het over de missie Cesar Vialpando!
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_B7