Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534188 Hallo allemaal Ik had een vraag, Is het op een of andere manier mogelijk om xbox360 consoles op een plastation3 console te spelen? Want ik ben banned van xbox live en ben van plan een ps3 te kopen ivm free online play maar ik wil nogsteeds episodes of liberty city spelen. En is het anders ook mogelijk om xbox360 games op je pc te spelen? Alvast heel erg bedankt Mvg TBOGG
Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534190 Nee, onmogelijk. PS3's ondersteunen alleen PS3 spellen. Het schijnt dat je wel de filmpjes op een Xbox spel af kunt spelen, maar het spel zelf? Dat is onmogelijk.
Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534264 Nee, onmogelijk. PS3's ondersteunen alleen PS3 spellen. Het schijnt dat je wel de filmpjes op een Xbox spel af kunt spelen, maar het spel zelf? Dat is onmogelijk. de filmpjes op een xbox? xbox ondersteund geen blu-ray hoor.
Geplaatst: 17 november 200915 jaren comment_1534272 Op een xbox spel.. Blijf lezen. Ps3 ondersteund wel DVD.
Hallo allemaal
Ik had een vraag, Is het op een of andere manier mogelijk om xbox360 consoles op een plastation3 console te spelen?
Want ik ben banned van xbox live en ben van plan een ps3 te kopen ivm free online play maar ik wil nogsteeds episodes of liberty city spelen.
En is het anders ook mogelijk om xbox360 games op je pc te spelen?
Alvast heel erg bedankt
Mvg TBOGG