Ik zit redelijk met dit probleem in mn maag, kijk Mn broertje heeft gta sa besteld bij free record shop...dus eindelijk was hij vrijdag binnen. Dus wij rennen als n gek naar boven installeren het spel op 2 precies dezelfde pc's en we gamen of de vonken er vanaf vliegen.
Dit pretje duurde tot vanmiddag half 4, we sluiten (op broertjes pc) gta sa af op een NORMALE wijze...en gingen naar de kerk =X we komen terug en starten windows xp , we willen klikken op de snelkoppeling...het zandlopertje verschijnt maar gaat weer weg...en er gebeurt helemaal NIETS nada NOPPES....bij mijn pc draait hij nog rustig...
Na 7x uninstallen en reinstallen werkt hij nog steeds niet...we hadden voor het spelen totaal GEEN last van haperingen, sounds die wegvallen..helemaal niets!
Bekend probleem? Hoopelijk wel
Ik zou het onwijs erg op prijs stellen als dit verholpen wordt.
Pc systems*
Pentium 2.6
512ddr ram *geheugen)
Ati Radeon 9200 (tevens drivers geinstalleerd van cd, dus 9.0c oid)
Realtek AC 97 (geluidskaart on board)
dat is t nodige wat jullie moeten weten denk?
Ik heb exact hetzelfde systeem op de prossesor na (AMD 2800+)
Hallo mensen,
Ik zit redelijk met dit probleem in mn maag, kijk Mn broertje heeft gta sa besteld bij free record shop...dus eindelijk was hij vrijdag binnen. Dus wij rennen als n gek naar boven installeren het spel op 2 precies dezelfde pc's en we gamen of de vonken er vanaf vliegen.
Dit pretje duurde tot vanmiddag half 4, we sluiten (op broertjes pc) gta sa af op een NORMALE wijze...en gingen naar de kerk =X we komen terug en starten windows xp , we willen klikken op de snelkoppeling...het zandlopertje verschijnt maar gaat weer weg...en er gebeurt helemaal NIETS nada NOPPES....bij mijn pc draait hij nog rustig...
Na 7x uninstallen en reinstallen werkt hij nog steeds niet...we hadden voor het spelen totaal GEEN last van haperingen, sounds die wegvallen..helemaal niets!
Bekend probleem? Hoopelijk wel
Ik zou het onwijs erg op prijs stellen als dit verholpen wordt.
Pc systems*
Pentium 2.6
512ddr ram *geheugen)
Ati Radeon 9200 (tevens drivers geinstalleerd van cd, dus 9.0c oid)
Realtek AC 97 (geluidskaart on board)
dat is t nodige wat jullie moeten weten denk?
Ik heb exact hetzelfde systeem op de prossesor na (AMD 2800+)
Nogmaals bij voorbaat dank,
niels