Geplaatst: 19 november 200915 jaren comment_1534990 Oke, ik heb gta sa gister gekocht geinstaleerd en er gelijk mods op gezet via sami maar ik wist niet hoe je kon back uppen ofzzo dus ook niet gedaan maar niet als ik new game druk stopt hij ongeveer halverwegen met laden HELP A.U.B
Geplaatst: 19 november 200915 jaren comment_1534991 (Verkeerde Subforum) Jij zal gewoon even alle mods moeten uninstalen, SAMI uninstallen, DownGradePatch downloaden, installeren, SAMI terug installeren... en het werkt .
Geplaatst: 19 november 200915 jaren Auteur comment_1534998 maar wat als je de namen niet meer weet van de mods XD en sami hebt verwijderd XD
Geplaatst: 19 november 200915 jaren comment_1535001 maar wat als je de namen niet meer weet van de mods XD en sami hebt verwijderd XD SAMI verwijdert, terug installen en eens kijken of je die mods kunt verwijderen in SAMi zelf, je moet ze niet kennen, ze moeten er allemaal uit .
Geplaatst: 19 november 200915 jaren Auteur comment_1535003 Gelukt mods verwijdert en effe een link van die ding die ik moest downloaden
Oke, ik heb gta sa gister gekocht geinstaleerd en er gelijk mods op gezet via sami maar ik wist niet hoe je kon back uppen ofzzo dus ook niet gedaan maar niet als ik new game druk stopt hij ongeveer halverwegen met laden HELP A.U.B