Jump to content
Geplaatst:
comment_1535032

Hallo,

Ik heb een vraag. Vooral bij RP servers zie je vaak zulke mooie log-in windows. Nu gebruik ik het login systeem van Sandra (Mijn complimenten Sandra, mooi gedaan! :bier: ) dat werkt met /login en /register commands. Nu merkt ik alleen dat veel mensen beginnen te spelen zonder te registreren. Ik heb liever dat ze dit wel doen, anders krijg je weer gezeur van iemand die 1.000.000 dollar kwijt is ect. Ik zou dus graag z´on RP window hebben, waar je niet verder kan zonder je geregistreerd te hebben (en daarna nat. kan inloggen), maar ik zou Sandra´s systeem graag willen houden. Wie kan me een code voor een login scherm geven.

sean5874

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1535072

Hallo,

Ik heb een vraag. Vooral bij RP servers zie je vaak zulke mooie log-in windows. Nu gebruik ik het login systeem van Sandra (Mijn complimenten Sandra, mooi gedaan! :bier: ) dat werkt met /login en /register commands. Nu merkt ik alleen dat veel mensen beginnen te spelen zonder te registreren. Ik heb liever dat ze dit wel doen, anders krijg je weer gezeur van iemand die 1.000.000 dollar kwijt is ect. Ik zou dus graag z´on RP window hebben, waar je niet verder kan zonder je geregistreerd te hebben (en daarna nat. kan inloggen), maar ik zou Sandra´s systeem graag willen houden. Wie kan me een code voor een login scherm geven.

sean5874

Ik adviseer om eventjes hier te kijken :bier:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1535084

Hallo,

sean5874

Bedankt voor je reactie, maar dit is het systeem wat ik juist al heb, mijn bedoeling is alleen om er een RP-startwindow in te bouwen.

*EDIT-

:bier: xD

Bewerkt: door sean5874

Geplaatst:
comment_1535125

Hallo,

sean5874

Bedankt voor je reactie, maar dit is het systeem wat ik juist al heb, mijn bedoeling is alleen om er een RP-startwindow in te bouwen.

*EDIT-

:bier: xD

Oeps :$ ik ga even verder kijken

>>EDIT<<

Misschien biet dit uitkomst?

Bewerkt: door woveriene

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1535329

Ik heb het hier in gepost, misschien weet iemand hier een antwoord op. Ik heb ook een tut gevonden waarmee je een dialog box kunt maken, ook zon-een die in wil, ik vraag me alleen af

hoe je dit werkend maakt op het acc-systeem.

Geplaatst:
comment_1535378

Ik heb het hier in gepost, misschien weet iemand hier een antwoord op. Ik heb ook een tut gevonden waarmee je een dialog box kunt maken, ook zon-een die in wil, ik vraag me alleen af

hoe je dit werkend maakt op het acc-systeem.

Ik wens je veel geluk :dans:

Geplaatst:
comment_1535433

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   // al je andere stuff gaat hier boven

logged[playerid] = 0;
   if(!dini_Exist(udb_encode(playername))
   {
       // als account niet bestaat, geef info om te registreren etc.
       return 1;
   }
   ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Login", "Please submit your password below to login to your account", "Login", "Cancel");
   return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch(dialogid)
   {
       case 1:
       {
           if(response) // button Login
           {
               new cmd[128];
               format(cmd, sizeof(cmd), "/login %s", inputtext);
               CallLocalFunction("OnPlayerCommandText", "is", playerid, cmd); // OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
           }
           else // button cancel
           {
               Kick(playerid);
               return 1;
           }
       }
   }
   return 1;
}

Zoiets zal het ongeveer worden. Ik weet niet 100% zeker of het werkt want ik heb het niet getest, maar het valt te proberen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1535584

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   // al je andere stuff gaat hier boven

logged[playerid] = 0;
   if(!dini_Exist(udb_encode(playername))
   {
       // als account niet bestaat, geef info om te registreren etc.
       return 1;
   }
   ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Login", "Please submit your password below to login to your account", "Login", "Cancel");
   return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   switch(dialogid)
   {
       case 1:
       {
           if(response) // button Login
           {
               new cmd[128];
               format(cmd, sizeof(cmd), "/login %s", inputtext);
               CallLocalFunction("OnPlayerCommandText", "is", playerid, cmd); // OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
           }
           else // button cancel
           {
               Kick(playerid);
               return 1;
           }
       }
   }
   return 1;
}

Zoiets zal het ongeveer worden. Ik weet niet 100% zeker of het werkt want ik heb het niet getest, maar het valt te proberen.

Ik heb het geprobeerd de 1ste keer kreeg ik 2 errors en moest ik dingen aanpassen. Daarna werkte hij niet. Toen probeerde ik het nog een keer, dit keer met de errors er nog in, maar toen werd me acc-filterscript niet geladen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.