Ik heb een vraag. Vooral bij RP servers zie je vaak zulke mooie log-in windows. Nu gebruik ik het login systeem van Sandra (Mijn complimenten Sandra, mooi gedaan! ) dat werkt met /login en /register commands. Nu merkt ik alleen dat veel mensen beginnen te spelen zonder te registreren. Ik heb liever dat ze dit wel doen, anders krijg je weer gezeur van iemand die 1.000.000 dollar kwijt is ect. Ik zou dus graag z´on RP window hebben, waar je niet verder kan zonder je geregistreerd te hebben (en daarna nat. kan inloggen), maar ik zou Sandra´s systeem graag willen houden. Wie kan me een code voor een login scherm geven.
Hallo,
Ik heb een vraag. Vooral bij RP servers zie je vaak zulke mooie log-in windows. Nu gebruik ik het login systeem van Sandra (Mijn complimenten Sandra, mooi gedaan!
) dat werkt met /login en /register commands. Nu merkt ik alleen dat veel mensen beginnen te spelen zonder te registreren. Ik heb liever dat ze dit wel doen, anders krijg je weer gezeur van iemand die 1.000.000 dollar kwijt is ect. Ik zou dus graag z´on RP window hebben, waar je niet verder kan zonder je geregistreerd te hebben (en daarna nat. kan inloggen), maar ik zou Sandra´s systeem graag willen houden. Wie kan me een code voor een login scherm geven.
sean5874