Geplaatst: 19 november 200915 jaren comment_1535237 ey iedereen ik heb pas windows 7 en alles werkt er goed op gta singelplayer werkt ook goed maar de mutiplayer wil niet echt starten hij geeft aan dat me nat open staat en ik hem me firewal uit gezet maar elke lobby die ik maar klik krijg ik disconnect from game session hoe kan ik dit oplossen aan mij router kan het niet liggen want in windows vista werkte hij wel alleen kom wel in lobby's waar weinig mensen waren als het druker wert blijf hij het wel doen maar als ik in een drukke wilde joinen kwam in in een lege lobby en zo maar nu in win 7 krijg ik alleen maar disconnect from game session
Geplaatst: 21 november 200915 jaren comment_1535887 Volgensmij lijkt dit probleem heel erg op het probleem van djmaddox, die kan ook alleen maar joinen met weinig mensen in de room. Ik weet nog niet of hij al een oplossing heeft, anders moet je dat ff vragen.
Geplaatst: 21 november 200915 jaren comment_1535905 Volgensmij lijkt dit probleem heel erg op het probleem van djmaddox, die kan ook alleen maar joinen met weinig mensen in de room. Ik weet nog niet of hij al een oplossing heeft, anders moet je dat ff vragen. bedankt ik ga hem even een bericht sturen
Geplaatst: 14 december 200915 jaren comment_1549168 ik heb dit probleem nog steets heel erg soms kom ik in een server maar voor de rest unbale to connect of disconnect en me nat staat open Bewerkt: 14 december 200915 jaren door dennis313
Geplaatst: 16 december 200915 jaren comment_1550308 Hmm... dit is nou precies hetzelfde probleem dat ik heb. Je zal GTA IV moeten herinstalleren en dan de patch installeren. Mvg, Deluxo
Geplaatst: 18 december 200915 jaren comment_1551687 Hmm... dit is nou precies hetzelfde probleem dat ik heb. Je zal GTA IV moeten herinstalleren en dan de patch installeren. Mvg, Deluxo dat heb ik al heel erg vaak opnieuw gedaan ik ben er nu wel achter gekomen dat als ik een lobby maak dan iedereen wel in mijn lobbuy kan komen dat geen geeft geen problemen
ey iedereen
ik heb pas windows 7
en alles werkt er goed op
gta singelplayer werkt ook goed
maar de mutiplayer wil niet echt starten
hij geeft aan dat me nat open staat
en ik hem me firewal uit gezet
maar elke lobby die ik maar klik krijg ik
disconnect from game session
hoe kan ik dit oplossen
aan mij router kan het niet liggen want in windows vista werkte hij wel
alleen kom wel in lobby's waar weinig mensen waren als het druker wert
blijf hij het wel doen maar als ik in een drukke wilde joinen kwam in in een lege lobby en zo
maar nu in win 7 krijg ik alleen maar disconnect from game session