Geplaatst: 21 november 200915 jaren comment_1535914 kan iemand mij helpen ik heb een probleem met gta san andreas ik start het spel ik kan dan gewoon gaan spelen maar op het moment dat ik op esc druk staat ie vast weet iemand dit probleem
Geplaatst: 21 november 200915 jaren comment_1535994 Wat denk je? Gedownload natuurlijk. Heb ik ook gehad met mijn illegale. Heb nu wel een legale. Bewerkt: 21 november 200915 jaren door Deluxo
Geplaatst: 21 november 200915 jaren comment_1536028 Wat denk je? Gedownload natuurlijk. Heb ik ook gehad met mijn illegale. Heb nu wel een legale. Heb ik ook gehad.. Ik had een illegale toen.. Ik dacht ik koop de orginele maar.. is toch maar 15 euro... Het probleem is niet optelossen, alleen als je de legale versie koopt...
Geplaatst: 21 november 200915 jaren Auteur comment_1536274 ik heb een legale versie ik had eerst een gedownloade versie en toen deed ie et gewoon heel goed ik heb vista en daar draaide hij eerst goed met die illegale versie. Nu heb ik ook vista en de legale versie en loopt ie vast als ik op esc druk laat maar de probleem is al verholpen maar alsnog bedankt Bewerkt: 22 november 200915 jaren door VWO-er Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerk-knop om je eerdere berichten aan te passen
kan iemand mij helpen ik heb een probleem met gta san andreas ik start het spel ik kan dan gewoon gaan spelen maar op het moment dat ik op esc druk staat ie vast weet iemand dit probleem